ik maak me te druk :(

Ik ga volgende week naar brothers open air
samen met m’n vriendje en wat vrienden van hem.
ik ken die vrienden niet heb ze nog nooit ontmoet want hun wonen 3u bij ons vandaan.
maar dit is eig, de 1ste x dat ik zoiets doe met mn vriendje omdat ik me altijd overal druk om maak.
ik dans gwn als iedereen gwn standaard dus kan nie echt dansen dus en ik ken die vrienden niet.
sta ik dan voor gek enz? Ik weet nie wat me vriendje dan over mr denkt of die andere.
ik ben best wel n heel verlegen persoon en durf nie zoveel te zegge tegen vreemden of echt los te gaan ofzo.
Maar heb al meer dan anderhalfjaar met mn vriend heb me eindelijk
late overhalen om zoiets te doen. Hebben jullie tips ofzo dat ik me ook niet zo druk maak want ik word gek zo.
ik wist trouwens niet echt waar ik deze topic moest plaatse dus sorry als die hier op de verkeerde plek staat.

Wees jezelf, klinkt misschien heel afgezaagd wat ik nu ga zeggen maar, als mensen je niet accepteren om wie je bent dan zijn ze je aandacht niet waard. En precies wat Pinklover zegt, niemand let erop. Ik vond het eerst ook harstikke spannend maar het is echt leuk! Er word niet gelet op hoe je danst, alleen op de gezelligheid.

Blijf jezelf en probeer er van te genieten. Het zijn zijn vrienden maar. Die gaan je echt niet lullig behandelen! (Als zij om jouw vriend geven, anders zijn het niet echt goede maten…)
En wat maakt het uit dat je niet kan dansen? Iemand die plezier heeft is veel leuker dan iemand die er gewoon wat bijhangt.