Ik maak gratis headers:)

Hey allemaal,
Ik vind het wel een uitdaging om gratis headers te gaan maken. Met headers bedoel ik zeg maar de titel bij een blog/site. Ik doe dit voor niks en wil gewoon proberen of ik het wat vind. Even voor de duidelijkheid de headers zijn getekend en ik scan ze in. Als je een gratis header wilt hebben vul dan dit in a.u.b.
-naam van blog/site
-waar de site over gaat, waar je over schrijft enz.
-in wat voor een soort stijl/lettertype je graag wilt dat de header wordt gemaakt.

liefs, Lisa

Beautybabbles, het is voor youtube :slightly_smiling_face: Ik ben nog niet begonnen maar wil wel graag haha (durf niet zo goed). Misschien geeft dit wat goede moed. Beauty/fashion. Voor de rest mag je je fantasie er op loslaten. :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/fotografie/algemeen-wie-kan-er-een-header-voor-mijn-website-maken-3-248985.0.html

Je eigen blog ziet er leuk uit! Heb je gelijk gevolgd op bloglovin’ :slightly_smiling_face:

Zelf twijfel ik of ik een andere header wil, omdat ik er nu een alles in een in heb zitten die niet makkelijk te veranderen is. Je kan er geen afbeelding in zetten, maar vind het wel leuk bedacht van je :slightly_smiling_face: