Ik lust geen water

ik lust geen water, mensen vinden dat raar. vinden jullie het raar?
wie lust hier nog meer geen water? ik krijg het met moeite door m’n keel heen.
ik doe het alleen als ik medicijnen moet innemen, en dat is gelukkig zelden.

EINDELIJK, lotgenoot.
Ik verafschuw water echt, en mensen denken dat ik me altijd aanstel, want ‘water smaakt toch naar niks’, maar ik drink het ook echt alleen maar als ik medicijnen moet slikken of als het super warm is en er niks anders is en ik bijna uitdroog. En zelfs dan krijg ik echt niet meer dan één grote slok naar binnen. Ik vind het gewoon niet lekker, dat bittere (wat niemand behalve ik dus proef) maakt het echt vies.

Zelfde hier, moet dan echt kokhalzen.
Snap gewoon niet waarom…

ik hou ook écht niet van water, ik neem altijd een flesje mee naar school en ik weet het niet eens waarom want ik neem het altijd ongeopend mee terug.

Als ik al water drink ( hitte, gesport weet ik veel) dan is dat maar 1/2 slokken want ik vind het vies. Ik krijg er ook altijd een droge mond van en heb het idee dat ik alleen maar meer dorst krijg ervan. (vi know dit is echt heel raar maar zo voelt het voor mij echt) Ik hoef al helemaaaaal geen water bij het avondeten want dat verpest het lekkere eten, om daafna die vieze smaak in je mond te krijgen. Nop geef mij maar fris, sinaasappeldap, appelsap, multivitaminedrinken, yoghurtdrink enz. alles vehalve dan water aub

Dat had ik ook heel lang, dus ik vind het zeker niet raar. Nu vind ik het opeens niet meer erg, en dat is een stuk makkelijker. Mensen begrijpen het gewoon niet als je geen water lust.

Een vriendin van me had dit ook, en zegt dat het na een tijdje automatisch weggaat? Ik kan het me wel voorstellen hoor, het is geen geweldige smaak. Maar aangezien ik het mezelf zo ingeprent heb dat het gezond voor me is -en ik heb het ook nodig, aangezien ik spastische darmen heb- drink ik het met liters. Het liefste koud. :slightly_smiling_face:

ik had niet verwacht dat 5 mensen mij zouden begrijpen haha :’)
vorig jaar op school hadden we 't met een vak erover, en ik zei gewon op en eerlijk dat ik het niet lust, en ze keken mij toch raar aan haha. ze konden 't niet geloven.

Ik hou van water, ik drink het de hele dag. Volgensmij is het iets dat je ook moet leren drinken, want vroeger dronk ik het ook alleen met limonade. Maar nu heb ik het gewoon leren drinken en drink ik het heel de dag door.

Water heeft naar mijn idee geen smaak? Drink er zeker 1.5 L van op een dag, heb er dus totaal geen moeite mee.

ik drink alleen water in zomer volop,in de winter heb ik minder behoefte aan het water. :flushed:

Water is verreweg het gezondste wat je kunt drinken en je lichaam bestaat voor meer dan 70% uit water. Bovendien smaakt het naar niks dus ik vind het raar dat je het niet lekker vindt. Wat je kunt doen is het water in de koelkast leggen, als het kouder is smaakt het beter.

Ik vind water wel lekker, maar het smaakt toch niet echt ergens naar?
Lust je wel thee?

Dat is dus mooi niet waar haha. Drink maar eens water uit de kraan bij jou uit de stad en kom dan bij mij water drinken. Daar zit qua smaak echt verschil in. Ik drink heel graag water, maar het water op mijn middelbare school (een aantal dorpen verderop) was niet te zuipen…
Hoe kan iets naar niks smaken? Waar smaakt niks naar dan? (dit is even iets wat ik me dan afvraag, ik ben vreemd :p)

Ik vind water best lekker, maar ik drink heel weinig omdat ik het niet ‘nodig’ vind om te drinken, ghehe. Zit ik ‘s avonds aan tafel, drink ik OPEENS 3 glazen water. Oké dit was onnodige info maaar goed :’)

Toen ik nog een puber was vond ik het smerig, zelfs paracetamol in nemen deed ik liever niet met water. Behalve water met koolzuur, dat kon ik dan weer wel drinken.
Dus ik begrijp wat je bedoelt.
Nu lust ik wel water. In de zomer kan ik niet zonder en het werkt het beste tegen dorst. Smaak veranderd.

Vroeger luste ik ook geen water. Ik ben het gewoon steeds meer gaaan drinken, ik vind. het nog steeds niet echt lekker maar ook niet vies meer .

ja, ik lust ook alleen maar spa rood en totaal geen water :’)

Ik lust zelf wel water, maar een collega van mij lustte dat ook niet. Zij deed ook altijd een soort poeder door het water zodat ze het wel lustte :slightly_smiling_face:

dat komt omdat er amper een smaak aan zit.

het is wel goed voor je, dus wel slim om te drinken…ik pak het nu ook maar even xd.