Nee, ik lust geen fruit.
helemaal geen.
ik begin me zorgen te maken over mijn gezondheid,
want die gaat langzaam achteruit.
ik moet vaak proberen het toch te eten, maar het gaat er echt niet in (als je snapt wat ik bedoel.)
heeft iemand advies?
yoghurt met appel?
of een gezonde smootie?
vitamine tabletten?
stel je aan, gewoon opeten.
Er zijn zoveel verschillende soorten fruit.
Hoe kan het nou dat je ze allemaal niet lust?
Anders misschien smooties idd.
Ik hou er ook niet zo heel erg van maar druiven bijvoorbeeld vind ik echt lekker! En over appel strooi ik soms wat kaneel, dat maakt het een stuk lekkerder (al denk ik wel dat dit het een stuk minder gezond maakt haha). En verse sinaasappelsap? Of aardbeien met wat suiker eroverheen?
ik zou het graag willen eten.
Maak lekker smoothies of yoghurtdrankjes met fruit erin.
Probeer het een beetje gezellig te houden. Dit soort reacties verpesten het namelijk voor anderen… Ze vraagt gewoon om wat tips. Daar is, als je het mij vraagt, niks mis mee.
waarom doe je het dan niet? er zijn zóveel verschillende soorten fruit hoe kan je dat dan allemaal niet lusten?
Je zou een deskundige kunnen bezoeken, die zou voor jou een dieet samen kunnen stellen waarin je de voedingsstoffen die je nodig hebt binnenkrijgt. Net als dat een vegetariër zijn/haar dieet moet aanpassen.
En zoals vele anderen al zeiden; fruit is een heel breed begrip, qua smaak. Is er een specifieke smaak of geur die je niet lekker vind? Probeer echt de oorzaak te vinden en dan kun je kijken welke soorten je wel enigszins kunt weg krijgen.
Ik lust wel fruit, maar eet het niet.
En mijn gezondheid hangt na 22 jaar echt niet dramatisch aan een eind.
Come on, slik vitaminepillen van Davitamon.
misschien moet je eens wat ander fruit proberen (niet zo standaard). Mango bijvoorbeeld. En begin met kleine stukjes verschillend fruit (fruitsalade). En ik denk dat je je er vooral gewoon overheen moet zetten. Je kunt bijna alles leren eten.
Sommig fruit kun je toch gewoon niet vies vinden, zoals kersen en druiven
Wie houd er nou niet van fruit? :'D
Aardbeien, watermeloen, appel, banaan, sinaasappel, mandarijntjes, druiven, pruimen en meer! Heerlijk toch?
er is heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel verschillend fruit, is is zoetig fruit, zurig, fruit met wat meer vruchtvlees, heel sappig fruit enz. enz.
ik kan me gewoon NIET voorstellen dat jij GEEN enkele fruitsoort lust
en als je het graag wilt eten, waarom stop je het dan niet in je mond, kauwen en slik je het door?
sorry hoor maar ik vind je een beetje een miep
Hoe kan je fruit in het algemeen niet lekker vinden? Oke, dat je banaan bijvoorbeeld niet lekker vind, maar dat je bananen + appels + sinaasappels + kiwis + meloenen + aardbeien + peren + frambozen + druiven etc allemaal niet lekker vind snap ik niet, want de smaken van alle fruitsoorten liggen heel erg uit elkaar…
Je hoeft je echt geen zorgen te maken want er zitten echt niet alleen vitamines in fruit hoor. In bijvoorbeeld een paprika zit per 100 gram meer vitamine c dan in een kiwi. Ik zou gewoon opzoeken in welke producten veel vitamines zitten en dan hier meer van eten.
Nee, ik snap het niet. Net als mensen die claimen dat ze geen water lusten. Water is verdorie smaakloos, dan leer je het maar drinken.
Er zijn zo ontiegelijk veel soorten fruit: zoet, zuur, gedroogd fruit, wat eerder een beetje hartig is. Het kan best dat je een appel niet lekker vindt, of een peer. Maar ál het fruit niet lekker vinden? Whattheheck. Wat lust je dan wél?
Advies: leer het maar te eten. En zorg dat je, gezien je gezondheid, wat vitaminepilletjes slikt. Wat natuurlijk geen vervanging is van ‘normaal’ voedsel, zoals je hopelijk weet.
Doe dan.