Hoiii
Ik heb een probleem, ik lust bijna geen boterhambeleg. Ik lust wel smeerkaas, kipfilet en kaas maar dat ben ik nu dus heel erg zat met als gevolg dat ik alleen nog maar krentenbollen eet… Heeft iemand een idee voor broodbeleg of broodvervanger, het moet wel op school te eten zijn zeg maar.
Ik lust ook bijna geen avondetenvlees, wat ook heel vervelend is. En ik vind aardappelen niet lekker. Ik weet dat dat allemaal niet gezond is omdat je gwn genoeg koolhydraten binnen moet krijgen etc. Heeft er iemand oplossingen voor mijn problemen?
niet zo aanstellen en gewoon eten?
Heb je allerlei soorten beleg al uit geprobeerd? Ik kan me haast niet voorstellen dat je al die vleeswaren niet lust. (runderrookvlees, schouderham, grilworst, salami, rosbief etc…) Verder andere smeerkaas. Bijvoorbeeld met verschillende smaken (slankie heeft veel smaken).
En over de aardappelen… tja volgens mij vind niemand aardappelen écht lekker, maar ik vind dat je dat gewoon moet ‘leren’ eten. Het is een belangrijke koolydratenbron die je zeker nodig hebt, vooral als je nog in de groei bent. Misschien dat je aardappelen met jus kan eten, of met appelmoes. (krijg je toch een ander smaakje)
banaan op brood, zo lekker en nog eens gezond
ik stel me niet aan… ik heb al mijn hele leven lang problemen met eten, dus zeg niet dat ik me aanstel
ja dat eet ik ook wel eens, maar je mag maar 2 bananen per week en dat kan ik niet echt mee naar school nemen
ik lust smeerkaas wel, maar ik ben het gwn spuugzat, en die vleeswaren lust ik allemaal niet behalve grillworst, salami en rosbief. Maar grillworst en salami zijn vet en dat mag ik niet omdat ik al dik ben en rosbief is nogal duur
jij zegt dat we met oplossingen moeten komen, ik geef alleen maar opties hier.
ik vind sandwichspread niet lekker, kruidenkaas wel maar dat ik ook best vet en er zit knoflook in en dan ga ik uit mn mond stinken ghehe. Alleen komkommer op mn brood? Ik ga maar gwn aardappels eten…
-
Jam met hagelslag?
Pindakaas met hagelslag?
Ketchup? Serieus, een boterham met alleen ketchup is super lekker.
Vlokken vd euroshopper is ook lekker :d
2 bananen per week? Dat is maar onzin, ik eet elke dag wel een banaan en ik leef nog
Misschien kun je iets anders eten op school, dus geen brood?
Misschien crackers, rijstwafels met een smaakje, fruit, koekje zoals Liga evergreen of sultana, yoghurtje?
dat is allemmal heel ongezond
CHOCOPASTA
Ik heb het zelfde probleem. Wat ik wel is doe is crackers mee nemen, en die op school smeren met iets. Of je hebt ook van die zoete broodjes, met al stukjes chocolade er in. Die heb ik ook heel lang gegeten.
Lus je ook geen kip kerrie, farmer, sellery salade etc?
En speculoos pasta, gewoon speculaas tussen je brood doen, kaas met komkommer, gezouten roomboter (dat is super lekker), jam, hagelslag etc, ei?
Kruidenkaas (met komkommer)?
Je hebt ook suikerbrood bolletjes, of gewone bolletjes?
Ohja en TS, als je alles gaat bekijken of het gezond is en of je het lust blijft er inderdaad niks over. Dan zou je moeten zeggen dat je dit als ongezond dingetje gaat eten (en niet eens alles is vreselijk ongezond) en dan iets anders laat staan.
Sinds wanneer mag je 2 bananen per week?
En verder eieren? Super gezond en lekker en zelfs daarin kun je variëren…
omelet, en dan iedere keer andere kruiden.
gebakken ei, ook kruiden variëren
gekookt in plakjes en met sausje of smeerkaas of kipfilet oid
Is overigens ook gewoon koud mee te nemen naar school.
Varieer anders eens in bestaand broodbeleg dat je al lust.
Dus kipfilet + smeerkaas met rucola en tomaat?
Of kipfilet met philadelphia en zongedroogde tomaat oid
smeerkaas met sambal
smeerkaas met tomaat en veldsla
kaas met kipfilet en tapenade
kaas met komkommer en aromat
kaas met tapenade en gekookt ei in plakjes
ETCETERA ETCETERA
wees creatief.
Wat ook super lekker is is chips op je brood doen. Maar gok dat je dat sowieso niet wil haha
:dry:
jam is gezond
pindakaas is SUPER gezond
ketchup is ook een van de gezondste sausjes
…