Ik loop zo te zien voor schut. :')

Volgens twee van mijn vriendinnen omdat ik zogezegd een broek heb die niemand anders heeft. Zo’n broek tot je buik in het grijs in skinny jean vormen ik stop zeg maar mijn shirt erin in plaats van erover heen. En dat vinden HUN niet mooi, maar ik wel. Dus boeit het me op zich niet veel. Echter zijn de meeste mensen bij mij op school bekrompen in het denken en apen ze elkaar allemaal na met hun neutrale merk topjes en MET jeans. Ik persoonlijk hou niet zoveel van een t-shirt met er heel groot GUESS op. Ik heb wel echte uggs maar puur voor de winter en kwaliteit en niet omdat er UGGS op de achterkant staat. Als ik zou willen zou ik alleen maar merk kleding kunnen kopen, maar dat doe ik niet aangezien ik trouw blijf aan mijn eigen stijl wat mensen ook zeggen. als ’ voor schut lopen’ betekend dat ik draag wat ik zelf mooi vind en mijn creativiteit uit, nou dan loop ik GRAAG voor schut. Niet dat ze hun mening niet mogen uiten, maar het veranderd niks aan mijn smaak dat ze iets niet mooi vinden.

zo een broek maar dan normaal in het grijs en zonder knopen.

http://lookbook.nu/files/looks/large/518032_high_jeans.jpg?1268690460

Tevens een ook dat ik TE weinig eet en dat ik naar de anorexia kant ga, alleen omdat ik dun ben. Nou ikzelf ben gewoon snel vol en mijn broers zijn ook aan de dunne aka slanke kant. Dat zit gewoon in de familie, ook al is mijn moeder niet bepaald slank :3.

zo dit moest er even uit. :see_no_evil:

NIET DAT MIJN VRIENDEN BITCHES ZIJN HOOR, WANT ZE BRENGEN HUN MENING WEL OP EEN NORMALE MANIER

Heeft iemand de zelfde ervaringen, hmm? :3

Die broeken zijn juist leuk.

Het is mooi dat je zo jezelf bent, en je niet laat beïnvloeden door andere.
Een vriendin van mij, heeft ook heel erg haar eigen stijl, ik schaam me ook totaal niet als ik naast haar loop.
:slightly_smiling_face:

die broeken zijn super tof, ik wou dat ze mij stonden.

Ik vind het juist hele mooie broeken! En laat 1 ding duidelijk zijn…voor schut lopen is niet eens mogelijk. Iedereen heeft een eigen stijl, en als deze stijl bij jou past en je vind het mooi: gewoon doen!

WOOW JE VRIENDENNEN ZIJN WEl een beetje onaargid hoor!!!, dat broek enzoow is wel leuk enzow, maar niet dat ik echt ervaring hebt met zulke dingen als mijn vriendennen denken dat ik niet leuk aan hebt zeggen ze niks maar ik kan het tog wel aan hun zien :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:

ik vind die broeken superleuk! c:
ze staan mij alleen niet, ik denk dat je daarvoor echt lang moet zijn ofzo.

Aah ik heb ze ook en ik vind die broeken mooi :’))

@piinkblossom

Ik ben altijd wel een van de langste van de klas geweest xd
Niet dan ik 1.80 ben, maar tussen de 1.72 - 1.75

@kuboow
Nou, de eerste keer waren ze aan het lachen wilde ze niet zeggen wat er was, omdat ze dachten dat ze mij zouden kwetsen. Maar mij kan je niet kwetsen als het om kleding gaat dus ja. Ik lach eerder de mensen uit die zich moeten houden aan de dress code van GUESS/YSL+METjeans+Uggs :'3

Ik vind die broeken juist heel tof

Ik vind die broeken heel mooi. Trek je er niks van aan meid, wees er trots op dat je niet zo standaard/veilig gekleed gaat zoals de meeste van je school!

Het is dat ik het figuur er niet voor heb, maar die broeken zijn echt top.

Ik vind ze awesome.
Trouwens wat zij dragen NIet de laatste mode. Die meiden op school, dragen ALSMAAR hetzelfde…

Die broeken zijn hartstikke leuk!
En hey MET broeken zijn ook leuk, die zitten lekker :"D

Ik vind die broeken juist heel erg leuk.
Heb zelf ook zo een in het grijs en een kort broekje ervan.

Bij ons loop iedereen in die broeken, dus dan zou iedereen voor schut lopen. Niets van hen aantrekken dus.

@kaBOOM

Ik heb er niet iets tegen ofzo. Maar mensen bij mij op school dragen het echt zo van : ‘Kijk ik draag een MET broek, ik heb het geld ervoor enzv.’
Puur omdat er MET op de broekzak staat, dus om het merk. xd

Hmm, blijf idd gewoon trouw aan je eigen gevoel voor mode, ik bedoel, jij draagt het. niet zij. En op deze manier kan je ook laten zien dat je gewoon genoeg zelfvertrouwen hebt om te dragen wat jij leuk vind!

Die broeken zijn gaaf. (:

Ik vind het leuke broeken. En vooral als je er het figuur voor hebt zal het je denk ik supermooi staan. Dus lekker aandoen :wink: