Ik loop stage bij een pedofiel

Ik loop nu stage bij de krantenwijk en m’n baas zegt dat ik m’n loon pas krijg als ik aan z’n lul zuig
En ik ben bang om ontslag te nemen omdat ik dan geen geld krijg tips??

daar gaat mijn reactie

Oke nu weet ik zeker dat je een troll bent. Eerst dat topic over die naaldhakken, dan je hond en nu dit?! Je hebt btw ook niet veel berichten… .

dit z’n al m’n problemen waar ik tips mee wil

Met die verwoording van je lijkt het anders niet zo serieus.

Als je stage loopt, krijg je überhaupt geen geld…

Ik heb nog nooit gehoord van een krantenwijk als stage?

Ik ook niet lol!

o en btw je kunt nog helemaal geen stage lopen als je 13 bent hoor…en stage bij een krantenwijk… wtf ik heb er nog nooit van gehoord… denk eerst maar beter na voordat je domme dingen gaat lullen op dit forum…idioot

Was je niet 13? Ik heb nog nooit gehoord dat kinderen op de middelbare zo jong beginnen met stage.

Trolololololololololololololololololololololololololololol

oh en even voor de meiden die zeggen dat als je stage loopt dat je dan helemaal geen geld krijgt… dat hoeft niet hoor je kunt ook stagevergoeding krijgen… ligt er maar net aan wat je doet… maar in ieder geval… voor mijn gevoel kan dit toppic wel dicht…

Jij bent echt een heeeele slechte trol. Loser

Ja we hebben betere trollen gehad en ga hem lekker zuigen als je bang bent geen geld te krijgen en dan weet je nog niet of je geld krijgt want dan gaat hij zeggen dat je je benen wijd moet doen en je door hem moet laten naaien.
Genaaid wordt je toch wel waar je bij staat

Je hebt een hele tijd geleden gereageerd in een verhaal van een meisje.
Je hebt gezegd dat ze zich heel erg moest schamen.
Nee jij bent de gene ie zich moet schamen.
We weten wel dat er geen donder van waar is wat je zegt
Hoeveel onzin topics maak je nog aan.
Je krijgt dan ook steeds eer onzin terug.
Maar daar is het je om te doen.
Je hebt toch niks beters te doen.
Trollie

Van waar deze onzin ? :") Een meisje die ik ken loopt 3 dagen stage in de week, 2dgn school en verdient zo’n 200 euro in de maand van haar stage.

^maar ze is geen dertien en het is niet bij een krantenwijk.

Ja oké tijd voor jou om weer naar Kindertent te gaan.