Ik lijk ouder.

Als je over je BFF praat, ben je niet echt heel veel ouder dan 12 :wink:

nah ik denk dat je gewoon eerder in de puberteit belandt bent.
ik bedoel, ik ben afgelopen jaar blijven zitten en zit nu dus weer in de derde, met allemaal mensen van veertien / vijftien en ik kan prima met ze opschieten, ook al snappen ze sommige dingen gewoon nog niet.
vind ik niet erg, want ik heb altijd nog tja mensen waar ik mee omga uit andere klassen, uit de vierde en vijfde en ook nog gewoon mensen waar ik eerst mee werkte bij de super de boer.
ik denk dat je gewoon, ja ik weet niet in welke klas je zit?, moet afwachten, alles komt op z’n tijd en dan kun je er toch gewoon over praten als zij zo ver zijn?
sowieso praat je ook met mensen hier, en ik denk dat er vast op school ook wel mensen zijn waar je het beter mee kunt vinden.
ik weet eigenlijk niet precies wat ik probeer te zeggen, sorry, ik denk dat ik probeer te zeggen dat je natuurlijk, buiten je groepje, ook nog met andere mensen kunt omgaan. heel verhaal ;p

Ik lijk ook ouder.

Ik was toen ik 12 was geestelijk 15 (loop tot mijn 21e waarschijnlijk zo’n 3 jaar voor op leeftijdgenoten, dat is getest door een psych.) dus ik weet waar je over praat. Het beste kun je op school gewoon omgaan met de mensen uit je klas (er is vast wel iets waar jullie samen over kunnen kletsen) en buiten school vriendinnen zoeken waarmee je meer op een lijn zit.
Dan heb je op school vriendinnen om het gezellig mee te hebben en buiten school vrienden waar je meer mee kunt delen.

En wat jij zegt is heel volwassen om te zeggen zeker :wink:

HAHA OMG. wat volwassen zeg.
Ik ben vijftien en heb nog niet gezoend en gerookt
nou wat ben ik kinderachtig nu zeg.
pff <.<