ik liefde , hij sex?

ik zit echt met een groot probleem, sorry als het een lang verhaal wordt.

zoon maand of vier geleden kreeg ik een appje van een onbekende jongen die via via mijn nummer heeft gekregen , ik noem hem even W.
met mijn stomme kop heb ik hem als vreemde niet geblokkeerd en ben met hem in gesprek gegaan. super leuke gesprekken gehad en ook serieuze gesprekken.
via de telefoon kreeg ik al lichte gevoelens voor hem.
een paar weken geleden hebben we onze eerste date gehad ; gezwommen bij centerparcs. ik kende hem niet en vond het eng maar uit eindelijk is het echt superleuk geweest en was hij helemaal het einde.
nu zijn we een tweede date aan het regelen maar ik heb mijn twijfels omdat ik denk dat hij op sex uit is.
de ene keer zijn het leuke gesprekken en de andere keer draait t uit op sex bij hem en ik ben niet iemand die zomaar met iemand het bed induikt.
een paar voorbeeldjes van onze whatsapp gesprekken.

waar ik uithaal dat ie op sex uit is;
w: na het zwemmen ben ik nog verkouder geworden.
ik: ik heb er ook best last van komt wss van het bubbelbad en daarna de wildwaterbaan haha!.
W: of ik heb je aangestoken.
ik: zou ook nog kunnen , zit al aan de keelsnoepjes een groot voordeel van keelpijn ghahah.
W: ik weet wel wat anders wa goed is voor je keel :wink:
ik: haha wattan.
W: zaad voor je keel.

• lang gesprek erna*
    w: nou ik blijf lekker op de bank.
    Ik: ja maak me maar jaloers haha.
    W: je kan toch bij me komen liggen.
    Ik: haha on my way.
    W; maar dan moeten we wel verplaatsten naar het bed :wink:

waar hij super lief is en waar het wel lijkt of die me leuk vind.
W: nog ziekjes schoonheid?

• heel gesprek*
    Ik; kon ik maar slapend rijk worden haha.
    W; ik kan dat haha.
    Ik; Hoezo dan?
    W; ik neem gewoon een rijke vriendin zoals jou en ik ga slapen.

ook toen hij op vakantie ik mallorca was , en ik hem nog nooit gezien had ( andersom weet ik niet ) heeft ie me elke dag geappt en zei die ook dat ie niemand mee naar huis nam ofzo omdat ie mij graag wou zien

ik weet dus echt niet waar die opuit is en wat ik moet doen…

Mmm…dat zaad is een beetje raar, maar denk ook wel typisch mannelijk.

Ik vind zn opmerkingen een beetje raar ja, en ook dat laatste gesprekje vind ik weird en niet persee super lief of dat ie laat zien dat ie je echt leuk vindt.

Als je hem echt leuk vindt kun je het gewoon afwachten en mocht hij wel heel erg op seks uit zijn gewoon niet doen wat je niet wil :slightly_smiling_face:

Het is wel een beetje een rare opmerking van dat zaad ja, maar dat van die bank en het bed is volgens mij gewoon flirterig bedoeld, dus misschien dat van dat zaad ook wel maar heeft hij niet door dat dat een beetje raar over komt?

Maar als je hem gewoon leuk vind, en jullie willen allebei een relatie kan je daar toch gewoon aan beginnen? Dan zal snel genoeg blijken of het hem alleen maar om de seks gaat, geen dingen doen die je nog niet wil, als hij je echt leuk vindt heeft hij daar begrip voor!

Dat zaad is echt raar, is een afknapper voor mij.

Ik zou gewoon zeggen als hij nog een seksistische opmerking maakt: Hahah als ik niet beter wist zou ik denken dat je alleen uit bent op seks :wink:

Als hij zegt ja, ; kun je zeggen ; nou dat hoeft niet voor mij (ofzo)

Als hij zegt nee, joh ; Kun je zeggen : Oh dat dacht ik, omdat je best vaak seks achtige opmerkingen maakt. (ofzo)

En misschien kun je dan zo aangeven dat je het niet fijn vind :wink:

Oh ik zou dat echt een enorme afknapper vinden, zulke opmerkingen.
“zaad in je keel”, zaad in zijn keel ja, rot me toch even een eind op :’)

Als hij inderdaad ook vaak genoeg echt leuk en lief doet, kan je denk ik het beste even naar hem duidelijk maken dat hij wel even op mag houden met die opmerkingen die naar seks hinten. Gewoon als hij weer eens zoiets zegt het afkappen, iets van ‘ach doe ff normaal’ zou ik zelf zeggen.
Je kan ook hem duidelijk maken dat je heus niet zo makkelijk in bed te krijgen bent en dat je niet van plan bent snel seks met hem te hebben, misschien dat hij dan ophoudt met erover beginnen. Dan merk je ook wel of hij meer in je ziet of niet denk ik :slightly_smiling_face:

Was op hij de date trouwens ook zo met die opmerkingen over seks?

Je kan vragen waarop hij uit is, dan weet je het meteen.

Dit ja. En boys will be boys…

Nee, dump 'm! Die jongen is zeker opzoek naar meer. Hij probeert je nu alleen in te palmen en zo te hopen dat jij er in trapt en met hem het bed induikt. Je wilt toch dat je -toekomstige- vriendje veel liever is, en dat jullie gesprekken niet altijd over sex gaan?

He bah, wat een afknapper. In jouw plaats had ik 'm al lang geblokkeerd. Klinkt als een creep.

Ugh, los van of hij nou op seks uit is of niet vind ik hem echt verschrikkelijk overkomen. Sorry.

Maar ik zou het gewoon vragen, weet je dat ook weer.

Ik zou gewoon verder met hem daten en nog geen seks hebben voordat jij daaraan toe bent.

This

dat van dat zaad is wel een afknapper, maar zo zijn jongens nou eenmaal.
je kan ook als hij nog een keer zoiets zegt erop ingaan met: "goh jij bent echt alleen uit op sex he haha " probeer dat n beetje als een grapje te brengen, en kijk hoe hij daar op in gaat. verder kan het echt wel een lieve jongens zijn. kijk het gewoon nog even aan.

Vind overigens de opmerking “Ik neem gewoon een rijke vriendin zoals jou” ook merkwaardig. Kan er niks liefs uit opmaken.