ik lek altijd 'snachts door

Hey!
Ik heb een probleempje, ik lek altijd 's nachts door!
Thuis is het niet leuk, maar niet ‘erg’, maar ik ga volgende week met de klas kamperen, en dus is het wel erg en dan word ik net ongesteld. Het loopt dan gewoon bij mijn benen langs…
Ik mag niet aan de pil van me moeder.
Wie wil me helpen?
Alvasr bedankt!

Waarom mag je niet van je moeder aan de pil ben je nog te jong?

Je kan maandverband of ob gebruiken
en natuurlijk wel vaak verschonen.

Werkt nachtmaandverband ook niet?

Tampon en maandverband, eventueel 2 onderbroeken aan en e kunt voor de zekerheid een handoek onder je leggen

Ook handig is een extra onderbroek aan te doen. Dan zit alles wat steviger en heb je ook geen kans dat je langs je maandverband lekt :stuck_out_tongue:

Idd, een extra onderbroek helpt echt. :wink: Doe ik ook vaak 's nachts.

een keer extra je bed uit in de nacht om te verwisselen

idd. je kan er ook een wekker voor zetten

en iets op je matras leggen in ieder geval, om te beschermen. Je hebt van die hoezen die je over je overtrek nog doet, met een plastic laagje aan de onderkant. Dat ligt verder gewoon normaal hoor, maar dat beschermt je matras als je doorlekt. Maar misschien heb je dat al :slightly_smiling_face:

Zo een incontinentie onderbroek kopen in de action. Voordat ik de pil nam moest ik dat ook aandoen.

Als je een tampon draagt en je lekt door, moet je een grotere maat tampon dragen, anders glijd het er langs. En verder kun je als je op kamp gaat misschien een wekkertje zetten dat je 'm 's nachts een keertje verwisselt? En verder is mijn tip om sowieso beide te dragen… dus tampon én maandverband. Succes meissie.

Ik zet altijd de wekker om 2/3 uur 's nachts :slightly_smiling_face: Soms als ik wil uitslapen dan ook nog rond 6 uur.

Woohh dat is echt vervelend om er zo vaak uit te moeten.

bedankt voor de tips! :sob::muscle:
Ik weet niet waarom ik niet aan de pil mag, ben 15.
tampon krijg ik niet in, maar ik zal het nog een keer proberen.
Die extra onderbroek ga ik ook proberen.
bedankt!;D

^ of op je hurken zitten

kraamverband

Gebruik een mensturatiecup

Check mijn workout pagina!!!

Haha ga toch weg