ik leef alleen maar naar hem toe

Hi meiden! Ik heb een vriendje in Sicilie wonen waar ik afgelopen week weer heen was. Ik ben ontzettend verliefd op hem en ook continu met hem bezig, ik denk alleen maar aan de dagen dat ik weer met hem zal zijn, zit al mn vakanties in te delen zodat ik hem weer zie, its kinda getting crazy. Iemand hier ook last van? Tips hoe ik dit het liefst zsm een beetje zou kunnen verminderen en gewoon lekker in het NU leven? Grazie mille! <3 Iris

Oké, ik snap je situatie. Ik zit met iets soortgelijks.

Mijn vriendje woont in Nederland en ikzelf woon voor een half jaar of langer in Ijsland. Hij was hier anderhalve week geleden en eigenlijk gebeurt bij mij precies hetzelfde.

Bij mij komt het echter ook een beetje omdat ik best eenzaam ben, aangezien ik hier niet veel mensen ken. Jij woont gewoon thuis, dus afleiding zoeken zou niet al te ingewikkeld moeten zijn. Dat is dus mijn advies, ga lekker met vriendinnen iets doen, probeer iets nieuws als een sport of een hobby uit, en geniet gewoon van de momentjes die je nu toch nog samen hebt via msn of skype. (:

Same here.
Mijn vriendje woont in Canada.
ik had bijna 2 maanden iets met hem.
Toen kreeg ik problemen met mijn gastouders ( was daar voor high school )
En ben ik s’avonds laat uit huis gehaald en op de eerste vlucht naar huis gezet!
Kon geen afscheid nemen, van niemand.
Maar eind november ga ik waarschijnlijk terug voor 8 maanden…

Maaaar. ik zou gewoon leuke dingen gaan doen enzo… xD

Kunnen jullie niet Skypen? Dan kunnen jullie elkaar misschien vaker bellen? Er zit wel 6 uur tijdsverschil in, maar dat is te doen.

waaaat voor 8 maanden terug hoe geweldig :grinning:
Skype is natuurlijk een oplossing! Ik zou gewoon wat minder met hem bezig willen zijn, maar ik heb echt gen idee hoe! I KEEP THiNKING ABOUT HIM,US!

Snap precies hoe je je voelt! Ik heb zelf 1,5 jaar een vriendje in Turkije gehad, we zagen elkaar elke 2 maanden een week en soms 2 weken… Het is heel lastig die afstand maar probeer inderdaad afleiding te zoeken… Bijvoorbeeld een bijnbaantje om te sparen voor al die vliegtickets etc! Zo heb je en afleiding en een leuk doel :slightly_smiling_face:
Succes ermee!

Thankkkss meideeen:) pfoe nog 6.5 week en dan zie ik hem weer…aaaaargh! haha
Als er nog meer zijn die een leuk verhaal ebben over ee vriendje op afstand en hoe ze dat overleefd hebben, vertel :slightly_smiling_face:

ken 't gevoel maar ik geraak er zelf niet vanaf !

Whieee nu nog maar 2 weken :slightly_smiling_face:

mijn vriendje woont op een kleinere afstand. Ongeveer een uurtje met de trein en zelfs IK word gek.
echt tips heb ik niet voor je als je maar weet dat je niet de enigste bent op de aardbol met een ziekelijke vriendjesverslaving hahah.

+1

Haha tis echt horribleeeee maar goed straks wel 10 daagjes samen :slightly_smiling_face: en naar parijs! :grinning: