ik-laat-mijn-vriendin-niks-van-me-horen - syndroom :D

heeeee allemaal

ik vroeg me af of er meer mensen zijn met een vriend die daaronder lijdt :slightly_smiling_face: het is nogal irritant.
misschien komt het je wel bekend voor: “ik bel je!” “ik laat nog wel wat horen!” en dan vervolgens besta je niet meer. het mag misschien nogal jongens-eigen zijn maar het IRRITEERT ME ONTZETTEND. mijn vriend lijdt er op het moment ook onder, ik heb 3 dagen niks meer van 'm gehoord en zélfs als ik het tegen hem zeg laat-ie nog niks horen. quite annoying.

zijn er meer mensen die hier last van hebben? zo ja,
BRAND LOS :grinning:

Ik heb geen concrete voorbeelden maar ik weet wel dat dat idd heel vervelend is als mensen zeggen dat ze wat laten horen en het vervolgens niet doen. Maar vaak ga ik daar ook al vanuit omdat je aan de manier van zeggen wel hoort of het gaat gebeuren of niet. Ik vraag me af of ik me er ook wel eens schuldig aan maak.

Mijn vriendje is niet zo, dus sorry ik kan je niet helpen

Alleen op het moment, omdat hij op een camping in Drimmelen zit met zijn vrienden. Maar dat kan ik 'm niet echt kwalijk nemen.

Nouja ik weet niet of het jongen-eigen is? Sinds ik met mijn vriend heb, 1.5 jaar, heb ik geen dag niets van hem gehoord… Ik zie hem het hele weekend altijd, en als hij in Utrecht is (daar studeert hij, we wonen in Friesland) dan smst hij minstens een paar keer per dag… dusja.
Ik zou als ik jou was het er over hebben met je vriend, vooral als het je erg stoort, ik ken ook vriendinnen die het niet erg vinden als hun vriend een dag niets van zich laat horen, maar ikzelf zou dat vreselijk vinden. Dusja, gewoon een gesprek aangaan? zeggen dat je heel gek op hem bent en het heel fijn vindt als hij wat meer van zich laat horen? Laat jij wel altijd wat van je horen? En reageert hij daar dan niet op? Of is het zo dat hij nooit wat uit zichzelf laat horen?

mijn vriend liet de afgelopen 2 dagen niks van zich horen. En hij had introductieweek, dus dat vond ik nogal verdacht haha. Was hij blijkbaar zijn oplader kwijt geweest :slightly_smiling_face: ik al denken dat hij in coma in een steegje lag.
Maar als ik een dag niks van hem hoor word ik echt niet boos ofzo, hoor. Op vakantie smsten we 1x per dag :slightly_smiling_face:

pfff geluk hebben jullie! ik wil dat ook :rage: het is gewoon vrij kut als je gewoon niks hoort en dat je dan denkt van hallooooooooooo doe ik er ook nog toe of niet :stuck_out_tongue:

ik herken het helemaal alleen is het niet een vriend van mij, ik ontmoete hem laast in de kroeg en hij zei toen ik weg ging : ik spreek je nog wel

niks van zich laten horen! wat doen?

Ik heb het op dit moment. En hij is op introductiedagen dus ik zit me helemaal zorgen te maken omdat we normaal wel ongeveer elke dag smsen… Maarja het zal wel niks zijn.
Ik kan je verder dus ook niet echt helpen, misschien idd maar gewoon een keer het gesprek aangaan?

pffff waarom reageert die nou niet. Hij is nog niet echt me vriendje ofzo maar toch…
Zaterdag voor t laatst gesproken! Heb 'm 2x op msn proberen contact te krijgen maar daar reageert hij niet.
1x gesmst…
niets terug.

Pffff flikker dan toch maar lekker op joh

ik kan daar ook zo niet tegen! ik raak erdoor gefrustreerd terwijl hij waarschijnlijk niet een seconde aan me denkt … echt LULLIG als je het zo bekijkt

Volgens mij hebben de meeste jongens er last van. Mijn beste vriend flikt het ook wel eens

ik heb er (helaas) ook ervaring mee en het zit me echt tot… nouja HEEL HOOG

Ja dat haat ik ook! Maar toch, als ik dan even niet stuur, is hij kwaad omdat ik niet antwoord! ja hallo, waarom laat jij dan niks van je horen

spontaniteit staat niet in zijn woordenboek

Ik ken het zeker. Helaas zijn sommige jongens zo. Dan moet jij er als meisje achteraan, want anders komt het bij hun pas na een week ofzo op dat ze je wel weer eens willen zien. Volgens mij zien de meeste jongens er ook geen kwaad in. Maar toen ik het een keer niet deed bij m’n beste vriend, was hij in shock, zo van : ja maar, jij smst altijd! Ja, en daarom zou het leuk zijn als jij het ook deed. Dat had hij echt niet door :’)

Mijn vriend is ook zo, helaas! Momenteel is het aan de beterhand en horen we elkaar zowat dagelijks. (wohow!) Maar hiervoor heb ik me er ook vaaak aan geërgerd. En echt gedacht van: als het ooit uitgaat, is het om deze reden.

Volgens mij zijn ze gewoon wat vergeetachtig, of met andere dingen bezig. Houd vol! (haha)

Wat? 'T langste dat mijn vriend niks laat horen is 2 uur. Maar 3 dagen? Dat is gek.

Wow, is dat ook niet een beetje gek? Dan zitten jullie gewoon de hele dag te smsen/bellen/…?

Ik vind dat niet heel gek, mijn vriend smst gelukkig bijna iedere dag wel een keer, maar 3 dagen niet is niet meteen een probleem. Ik vind eerder iedere 2 uur veel…

Als je 3 dagen niks van je vriend,hoort. Is er echt wel 'n probleem…Ik spreek hem gewoon elke dag. Ik bedoel niet met dat 2 uur 't langst is, dat we constant smsen. Ik heb gewoon nog nooit meer dan 2 uur op 'n antwoord moeten wachten.