Ik laat geen jongens toe? (vriendschappelijk)

Hey meiden,
Ik had laatst met een huisgenoot een gesprek over vriendschap. Ik merkte toen pas op dat ik eigenlijk helemaal geen jongens als vriend heb. Even ter verduidelijking: ik heb vanaf mijn 16e een vriend en ik ben nu 21. Mijn huisgenoot zei dat ik mij waarschijnlijk door mijn relatie andere jongens (op een vriendschappelijke manier) bewust (?) niet toelaat. Ik ben daar meer over na gaan denken en ik denk dat ze wel een beetje gelijk heeft, maar ik snap zelf niet waarom. Ik heb wel het idee dat ik een soort bubble om mij heen heb, waardoor mensen (en vooral jongens dan) niet snel bij kunnen komen.
Herkent iemand dit? Heb jij misschien ook alleen maar vriendinnen? Ik ben wel benieuwd!

Lol het feit dat je het niet doorhebt maakt al dat je het niet bewust doet dus wat een raar verhaal van die huisgenoot.
Ik snap er niks van.

Ik herken het ook hoor. Maar bij mij is het meer dat ik me snel ongemakkelijk voel bij jongens, wat heel kut is, want ik weet dat ik in wezen een jongenspersoon ben. Maar om een of andere reden is dat op een dag omgeslagen en heb ik alleen nog maar vriendinnen. ok vaag aan mij heb je niks.

Wss ben je bang om gevoelens voor die andere jongens te krijgen omdat ze vaak zeggen dat een vriendschap met een jongen nier vaak bij een vriendschap blijft. En sluit je, je daar onbewust voor af