Ik kwam mijn ex tegen op het terras..

omg…

ik had afgesproken met een vriendin om terasje te gaan pikken bij ons in de stad… en een van mijn vriendinnen had honger dus ik ging met haar mee om te eten… de rest ging al op terasje zitte,
toen wij (een half uur later aan kwamen) ging iedereen zitten en ik kwam als laatste aan gelopen… ik keek recht voor mij en hij zat aan een tafel (twee tafels voor mij) hij keek mij ook aan, en ik hem, alleen zijn blik was leeg… maar ik had het moelijk… hij zag er nog leuker uit dan eerst en hij was steeds aan het lachen met zijn vrienden om hun verhalen…
ik probeerde ook normaal mogelijk te doen… onze blikken kruisden zich steeds… mijn zijn blik was zonder emotie…
toen na twee uur ging hij weg ik draaide me om om nog eens achter hem ana te kijken en op dat moment keek hij ook om naar mij… ik draaide mij meteen om… toen ik weer keek… keken zijn vrienden om… (die kennen mij)
maar ik voelde mij kut daarna… nu nog steeds (week later) ik miss hem echt… maar hij heeft een vriendin…

ik hou wel van hem… alleen die ‘‘gewone’’ blik van hem zit mij dwars…

ps: het is uitgegaan we hadden steeds kleine ruzietjes… en daarna vond ik het niet waard om nog te proberen… omg stomme ik…

wat denken jullie… kennen jullie deze situatie?

praat erover met hem :]

hb zn nummer niet meer, hyves komt hij nooit meer… en niemand van mijn vrienden heeft zijn nummer… en zijn vrienden heb ik geen contact mee…
om hem te mailen… ik weet niet of zijn vriendin het eleest… en weet niet wat ik moet zeggen… tips??

Zijn adres ? Dat heb je nog wel lijkt me ?
Als je er echt mee in je hoofd blijft, kan je beter bij hem langsgaan om uit te leggen wat je voelt. En als hij niet (meer) hetzelfde voelt is dat spijtig, maar dan heb je het tenminste geprobeerd. Gewoon doen !

zal ik mailen?
maar WAT moet ik mailen? ik wil niet despret over komen?

Hoe kan je nu over 2 jongens tegelijk missen? Ja ik las net je andere topic ook. & wat zit je nu echt dwars dan?

Oke eh…
‘Ik zag je laatst (op dat terras -daar- , volgens mij heb jij mij ook wel gezien)’
en dan wat je voelde. Niet zo gedetailleerd áls je het voelde, maar gewoon iets in de trant van dat je nog gevoelens voor hem hebt, en dat je er spijt van hebt dat je het hebt uitgemaakt. Veel succes.

nee deze is ex… en die andere is gewoon iemand zoals je las iemand die mij leuk vind, en sinds ik mijn ex zag ben ik gaan twijfelen over die oversexte…

ik heb dit gemaild:

Haij!

Hoe is het?
Met mij wel goed…
Alleen sinds ik je zag laatst, denk ik vaker aan je!
Dus dacht ik van ik mail je maar even… kijken hoe het gaat enz.
Nou, wat ik wou zeggen…
Was leuk je even gezien te hebben, ondanks dat we weer ongelofelijk spraakzaam waren…

Groetjes, X A.

Ja ik vind het wel een goede mail, heel spontaan zegmaar :slightly_smiling_face:

idd :slightly_smiling_face:

Niet rot bedoeld maar zo vat ik het op; (als ik het goed heb)

Jij maak het uit
Hij heeft nieuwe vriendin
Je vindt hem weer beetje leuk
Hij heeft een dode blik.
|
|__> het was ‘door jou’ uit (of ja jij was diegene die het uitmaakte). Denk dat hij het daar ook wel moeilijk mee gehad. Hij pakt het weer een beetje op en krijgt een nieuwe vriendin niet om je jaloers te maken ofzo want hij heeft een lege blik als die je aanstaart. toch?

Ik denk dat je het gewoon moeten laten rusten, zelf heb ik ook zoiets gehad alleen van de hele andere kant, ik heb een vriend maar zijn ex-vriendin probeert hem dus terug te krijgen (tenminst eerst) Dat is echt shit als je dan in zo’n positie zit en voor hem ook.

Maar van de andere kant je vindt hem blijkbaar echt nog leuk en misschien kan je het wel eens proberen zoals die mail die je stuurde vond ik wel goed :wink: want misschien doet die dat zonder bewust zijn die blik etc

nja ik weet het niet je moet het zelf beslissen, laat ons wat weten!

ik kwam eens mijn ex tegen in de stad
en ik kreeg echt een halve hartaanval xD

oke useless post
xD up voor jou dan maar xD

Omg toevallig opende twee topics tegelijk van je.
Je maakt eerst een topic van je ex open en dan 11 minuten later. Over een jongen die je hebt leren kennen via hyves en wel leuk vind.

weird.

heb nu verzonden… nu vol spanning wachte haha…
het heeft twee kanten:
hij stuurt iets trug: Jhaaaaaaa jheeej joepieee
&
hij stuurt nix trug: Auw…

waarom maak je je druk over 2 jongens tegelijk ^^
die je beiden wel leuk vind ^^
??

nee eerst wwas die jongen die ik leuk vind en daarna van mn ex… ik twijfel door mn ex in die jongen…

[i]Agree. Hou er wel rekening mee dat zijn antwoord hard kan overkomen, wees voorbereid op het ergste.

Ikzelf heb zoiets nooit meegemaakt, ik en mijn ex zijn in staat met elkaar te praten zonder vervelende situaties. Soms komen we elkaar ook tegen op meetings, dan is alles koek en ei. [/i]