ik krijg z'n sperma niet door mijn keel

hallo allemaal. ik was dus vorige week bij mijn vriend en hij vroeg of ik hem wilde pijpen. ik heb het eerder bij hem gedaan dus ik vond het geen probleem. maar dus vroeg hij of hij klaar mocht komen in mijn mond. maar van de eerste keer toen ik het dee kwam hij ook in mijn mond klaar en ik vond het zo bitter smaken. vandaar dat ik andere keren voor dat hij kwam ophield. maar dus vorige week dacht ik van oke ik kan het nog een keer proberen. ik kreeg wel wat in mijn mond niet allles dat was te veel haha. maar dus ik kon het niet doorslikken ik kreeg het gewoon niet naar binnen. dus zei ik van sorry maar het lukt me niet. hij was niet boos of iets. maar nu is het van wat kan ik of hij er aan doen om het beter te laten smaken of het tenminste naar binnen te krijgen

hij moet minder junkfood naar binnen werken en meer fruit eten want dat schijnt invloed te hebben op de smaak

Als hij inderdaad bijvoorbeeld veel aardbeien gaat eten gaat het daar een beetje naar smaken, heb ik gehoord weet niet of het zo is. Maar of het daar beter van gaat worden denk ik niet.

Ik moet eerlijk zijn: als je de smaak nu écht verschrikkelijk vindt, gaat dat zo blijven. Dan kan hij nog zo gezond gaan eten, dat verandert het echt maar miniem. Verder zijn er ook veel mensen die een probleem hebben met de samenstelling (heel slijmerig) en dat kan je ook al niet veranderen.

Als het je niet lukt, kan je altijd uitspugen, er zijn zoveel meisjes die dat doen! Of anders moet hij uit je mond gaan als hij net klaarkomt en op je borsten klaarkomen bijvoorbeeld. En als laatste optie kan je het ook afmaken met je handen.

Gewoon uitspugen idd. Fruit heeft invloed op de smaak maar dat betekend niet dat het ineens naar fruit smaakt ofzo. Ik kan het ook echt onmogelijk wegkrijgen dus bij mij hebben ze gewoon pech want ik weiger het :’)

Ik zou het gewoon uitspugen!

Even op de tanden bijten, niet denken en slikken. :slightly_smiling_face:

Ik zou het gewoon uitspugen of afmaken met je handen

Heel veel meiden spugen het gewoon uit naderhand, dus als je dat doet is dat echt niet raar of zo. Ik slik het zelf meestal wel gewoon door (tenzij we onder de douche staan) omdat ik geen zin heb om dan uit bed te komen, maar zorg meestal wel dat ik een slok water kan drinken dan en m’n mond een beetje kan spoelen.

Maar het is wel een afknapper in bed. :slightly_smiling_face: Alsof nadat je gebeft bent, je vriendje een doekje neemt en zijn mond afkuist ofzo?! Of beffen met een beflapje (want dan krijg je geen vocht binnen)… Toch wel een afknapper…

ja nou dat zou me toch echt een zorg zijn :’) Hij mag van mij best z’n mond afvegen daarna en als hij het helemaal niet wil zou ik daar ook geen probleem mee kunnen hebben omdat ik het heel goed snap. Dus als een jongen daar bij mij moeilijk om zal doen heeft hij 2 keuzes. Accepteren of oprotten.

edit mod: Dit soort opmerkingen zijn ontzettend overbodig.

Hahaha wtf :’) Puur omdat ik zelfrespect heb en dus geen dingen doe waar ik me niet prettig bij voel?

Dus meisjes die slikken hebben geen zelfrespect…

Of je accepteert het en je doet het gewoon, of hij gaat gezonder leven. Geen alcohol, cafeïne, sigaretten, drugs etc.

gezonder leven en gezonder eten heeft invloed op de smaak maar ik denk niet dat het dan opeens wel lekker is. het is ook de textuur die best vies is vind ik.
als je het niet door wilt slikken, zou ik dat gewoon niet doen. niks tegen je zin in doen!

Als je het niet wilt, hoef je het niet te doen
het is misschien lastiger om op zo’n moment even een doekje erbij te nemen maar het is een optie.

praat er mee over met je vriend :wink:

Oja, dat kan ook nog. Die was ik vergeten. Dat zijn zo ongeveer de enige opties.

Dit komt me ontzettend bekend voor! Ik heb geen hekel aan pijpen, vind het best leuk om te doen:). De smaak van zijn sperma valt ook reuze mee, dus hij mag gewoon in mijn mond klaarkomen.
Maar dat plakkerige zorgt ervoor dat ik tijdens het slikken begin te kokhalzen, ook dat lijkt me niet echt sfeerverhogend:). Daarom spuug ik het altijd in doekje of uit zijn dakraam;).

Ik zoen niet meer nadat hij mij gebeft heeft hoor. Vind het zo fucked up goor.