Ik krijg Photoshop niet aan de praat!!

Hallo iedereen,

Ik heb vandaag Photoshop CS3 gedownload. Ik heb hem ook uitgepakt maar kan hem niet geopend krijgen. Hij opent wel, maar na twee seconde is het weer weg. Weet iemand misschien hoe dit komt? Ik ben niet zo heel technisch met dingen installeren enzo, dus misschien is er wel een hele simpele oplossing? Het is wel een gratis versie, dus misschien ligt het daaraan. Zijn er misschien mensen waar het wel bij is gelukt, misschien kunnen jullie mij helpen.

Xx

Das vreemd. Bij hield heel CS3 er opeens mee op(illegale versie, maar ik heb hem al 2 jaar op mn laptop staan?)
Ik zou hem verwijderen en hem opnieuw installeren. Desnoods de allernieuwste Photoshop.

Heb ik ook al een paar keer geprobeerd, weet je misschien nog waar ik hem gratis kan downloaden? Vind ik namelijk best lastig te vinden.

Ik heb het op mijn website geüpload, maar ik weet niet of de link dood is of niet. Als het niet lukt, hoor ik het wel want dan vernieuw ik de link.

Misschien een domme vraag, maar doe ik ‘openen of opslaan’? misschien dat daar de fout zat?

upje

ik zou opslaan, doe ik altijd als ik programma’s moet installeren

ik zou opslaan, doe ik altijd als ik programma’s moet installeren

bij mij lutk het ook steeds niet … -.-

Ik heb hem opnieuw gedownload maar ik kan hem niet uitpakken. Iemand nog andere tips? Of andere programma’s waar goede tutorials over zijn? Help!

??Niemand??

hoezo kan je hem niet uitpakken?

Dan krijg ik dit in beeld:
C/Users/Esther/Downloads/PS.CS3.Portable.rar: CRC failed in Photoshop.exe. The file is corrupt
c/Users/Esther/Downloads/PS.CS3.Portable.rar: Uexpected end of archive

:face_with_raised_eyebrow:?

Is dat niet dat het niet compleet is ofzo? (Dus dat 'ie delen van het programma mist)
btw: is je vader ofzo niet technish? dan zou ik het daar aan vragen …

Je moet hem uitpakken met een programma dat .rar bestanden kan uitpakken.

Ik heb winrar dus dat moet wel lukken,ik heb het nog een keer geprobeerd en hij pakt nu wel uit, maar dan kan ik hem daarna niet openen:(

wat krijg je als waarschuwing ofzo te zien dan?

Niets hij opent hem wel, maar dan na twee seconden is het weer weg

upje

Welke link heb je gebruikt? ik kan trouwens alleen CS4 voor je vinden.

http://rapidshare.com/fil…hraga.www.horadot.net.rar

Hij is gratis en veilig. (: heb hem gescand maar je moet wel winRAR hebben,

en btw weet ik niet wat het is, wel vreemd.

WinRAR link;
http://en.softonic.com/s/winrar-vista

miss als je hem nodig hebt?:x