Ik krijg mijn piercing niet uit!

Ik heb dus in augustus een tragus piercing laten piercen, en de piercer heeft er een lang ‘stokje’ in gedaan. Maar nu is het probleem dat ik hem niet kan verwisselen met een andere! Want hij heeft die bolletjes fso te hard aangespant. Een vriendin zei dat als je terug naar de piercer gaat om de piercing te openen, je daarvoor moet betalen, en dat zie ik niet echt zitn :stuck_out_tongue: Dus heeft iemand tips om het gemakkelijk open te krijgen? Ik heb echt al mijn oor bijna verwrongen xd haha ^^

~ Sry voor de grote en onduidelijke foto’s :blush:

http://i53.tinypic.com/2yotw6h.jpg

http://i55.tinypic.com/1zyx1u0.jpg

misschien dat je toch maar even naar de piercer moet gaan maar dan vraag je gewoon het geld aan je moeder ofzo;)

Wow. staafje is echt te groot. kon je hem toen destijds niet laten verwisselen??

Anyway, als het goed is vraagt de piercer die hem toen heeft gezet, geen kosten voor het er uithalen? Ik mocht zelfs gratis verwisselen.

Hmm, nouja, je kan zelf proberen om hem open te knippen, maar misschien is dat niet zo een slim idee.

Hij heeft er zo’n groot staafje in gedaan omdat het mss kon gaan zwellen nzo, maar dat heeft het niet gdn (:

Klopt, doen ze standaard. Maar als het goed is vertellen ze je ook dat je 'm mag komen laten verwisselen (meestal gratis) na aantal weken / als genezing beter gaat / en dus zwelling minder is / wat dan ook. Want nu zit je met een te groot staafje.

Naja, ik ga wel terug gaan :stuck_out_tongue: ^^

ik denk niet dat je ervoor moet betalen als de piercer het bolletje te hard heeft aangespand

ik denk ook niet dat je ervoor hoeft te betalen om je piercing open te laten draaien! (neem aan dat het bolletje draait? :stuck_out_tongue: bij mij iig wel)
Dus ik zou toch even terug gaan :slightly_smiling_face:

ik denk ook dat je niet hoeft te betalen, maar ik had het met mn tongpiercing en ik heb hem losgedraait met wc papier, dan heb je meer grip.
was alleen niet zo chill want uiteindelijk zat de wc papier vastgeplakt aan mn tong :stuck_out_tongue:

ik pak altijd een theedoek of handoek als bijvoorbeeld een fles limonade te strak is dichtgedraaid. misschien dat je dit ook kan proberen met je piercing :stuck_out_tongue: dan heb je meer grip. anders misschien je moeder of je vader of een oudere broer?
en anders maar teruggaan met voor de zekerheid wat geld op zak naar de piercer

Mijn tip, sieraden tang kopen! Ik had dat ook, sindsdien nooit last van gehad.

dat had ik toen ook :’)
gewoon héél hard draaien!
Oja tip: doe er voortaan een oorbel in waarvan het achterkantje is omgebogen, zit véél fijner ook met oordopjes enzo en kun je makkelijk in- en uitdoen. En meer keuze qua wat je in wilt natuurlijk ^^

Ik had precies hetzelfde, ik heb van die ziekenhuishandschoenen aangedaan(kan ook wel iets soortgelijks doen i guess) en dan heb je meteen superveel grip en krijg je hem zo open.:slightly_smiling_face:

had ook een piercing en hetzelfde probleem, heb hem moeten open knippen met een kniptang.

Ik heb ook een tragus en ik kreeg het bolletje er eerst ook niet af omdat die ook te strak was aangedraaid. Dus ik heb wat rondgezocht op google en iemand heeft het een keer geprobeerd met een stukje keukenrol/toiletpapier. Ik het natuurlijk ook proberen. En het lukte !
Je pakt 2 hele kleine stukjes keukenrol papier en met de ene hand hou je de piercing vast en met de andere draai je aan het bolletje met het papier er zegmaar omheen. Hoop dat je het zo snapt :slightly_smiling_face: ?

ik heb er niet zoveel verstand van, maar als ik jou was zou ik toch teruggaan.

Een goeie shop wilt echt wel even je piercing open draaien hoor.

ik had het ook met mijn navelpiercing…
Idd gewoon van die rubber handschoentjes:P

Ahaha dat heb ik ook gehad.
Gewoon heel erg hard draaien (linksom!) aan allebei de balletjes tegelijk totdat er 1 loskomt.

En anders ga je ff langs je piercer, die heeft daar een tangetje voor, stelt geen zak voor en zal hij toch geen geld voor vragen?

Anders miss. met een doekje ertussen ofzo dat het wat stroever wordt?