ja, mijn rechteroog is altijd mooi, maar bij mijn linkeroog plakt alles aan elkaar. Hoe kan ik dit voorkomen haha?
Ha dit heb ik ook! En dat ligt er niet aan dat het ene oog moeilijker is omdat ik rechtshandig ben… Die wimpers bij mijn linkeroog zijn gewoon anders dan bij mijn rechteroog, echt heel irritant. Hm ik kan je dus ook niet helpen:P
Herkenbaar!
Alleen mijn linkerwimpers zijn juist mooier en dat terwijl ik rechts ben.
Goede vraag trouwens!
Iemand tips?
als ze aan elkaar gaan moet je als je omhoggaat heel licht zigzaggen.
van dit probleem had ik vroeger ook last nu niet meer gelukkig
slagroomwolk okee dankjewel! ga ik even proberen
Ik heb altijd dat eentje langer is en eentje dikker, maar dat komt blijkbaar omdat ik aan een kant meer wimpers heb, en aan de andere kant langere ofzo…
Dat komt volgens mij dat je op die kant van je gezicht slaapt. Ik heb dat ook altijd, rechts lukt me altijd, links niet. ):
ik lig meestal op mijn rug… dus daar kan het niet aan liggen. En zo’n zigzaggende beweging helpt bij mij nooit, daar wordt het alleen maar erger van, dan gaat het alleen maar meer aan elkaar plakken:(
^
misschien doe je die beweging dan fout?
ik doe het snel en maar een heel klein beetje heen en weer.
Ik moet altijd aan een kant mijn wimpers krullen om mijn wimpers een beetje gelijk te krijgen. Ik heb namelijk ook dat de ene kant veel mooier en langer is en de andere kant korter en ja ‘raarder’.
Heeel herkenbaar.
ja ik ken dat goed voor spiegel staan
Misschien met zon wimperkam door je winpers heen gaan dan brokkelt er wat af en heb je het iets gelijkmatiger.?
Hihi Ik heb geen idee.
Maar je doet toch niet je linkeroog met links? Toch gewoon allebei dezelfde hand? Toch? haha
Ik zou het niet zo goed weten… Ik heb ook dat de wimpers bij mijn rechteroog wat meer aan elkaar plakken. Misschien ligt het aan de mascara?
Ik zou het niet zo goed weten… Ik heb ook dat de wimpers bij mijn rechteroog wat meer aan elkaar plakken. Misschien ligt het aan de mascara?
je kan ook proberen een papiertje op je ooglid te houden, achter je wimpers. op deze manier hoef je niet zo voorzichtig te zijn met uitschieten ed. dat doe ik altijd, en het helpt!
Ik heb altijd dat ze aan de linkerkant wel dik worden maar even kort blijven en aan de rechterkant worden ze wel langer maar blijven ze dun :’)
Haha,bij mijn linkeroog worden m’n wimpers altijd spinnenpoten,terwijl ze bij m’n rechteroog gewoon ‘normaal’ zijn :’)