Ik krijg het programma maar niet verwijderd

Oke ik heb een probleempje, ik heb een programma op me computer gezet die niet helemaal geinstalleerd was omdat me computer vast liep. Nu wil ik het programma er afhalen en dan er weer op nieuw opzetten, maar nu krijg ik dat het niet kan omdat de taal niet goed is ofzo ? Ik heb de software helemaal van me pc verwijderd maar ik krijg het gewoon niet meer weg, weet iemand hoe dat moet ?

Upp , want ik heb het programma nodig

nope het enige wat ik weet is dat je het moet vewijderen via configuratiescherm en dan programma’s bewerken/verwijderen. Maar dat zal je dnek ik wel gedaan hebben?

Ja, al gedaan meerdere keren maar dan krijg ik steeds dat het die taal niet ondersteund

Ik heb ooit ook zoiets gehad. Als je een programma verwijderd, blijven de instellingen nog wel ergens staan. Wanneer je het programma opnieuw installeert, blijven de instellingen dus hetzelfde. Je zult dus uit moeten vinden waar die instellingen staan, en die map ook verwijderen. Dan zou het programma wel goed moeten werken.

Hopelijk heb je hier iets aan ^.^

probeer het anders met RevoUninstaller (een programmaatje dat het helemaal uninstalleerd). volgens mij kun je ergens een proefversie downloaden (maar die van mij werkt al een stuk langer dan 30 dagen)

Ahhhh, nooit meer die problemen met die verschrikkelijke pc’s. OSX for life! :dancing_women:
Oke hier heb je niks aan, ik heb ook geen idee wat het probleem is, zie het maar als een upje

Systeemherstel?
Misschien iets te makkelijk, weet niet :stuck_out_tongue: