Ik heb een paar keer gedate met een jongen die ik echt heel leuk vind/vond.
Na de derde date hadden we seks, en daarna hoorde ik hem een tijdje niets meer van hem, dus ik voelde me ook wel een beetje gebruikt enzo (En we leefden heel erg langs elkaar heen en hij ging nog een weekje naar Londen). Ik kwam dus toen via Facebook achter dat hij seks had met verschillende meisjes daar etc. Naja, ik voelde me dus toen echt heel kut, maar er was niets officieels, dus hij kon doen en laten wat hij wou.
In ieder geval, ik probeerde erover heen te komen en dat lukte prima, totdat ik hem een paar weken geleden weer sprak en zag en het leuk met hem had. Volgde weer drie dates, paar keer bij hem blijven slapen, uitgegaan. Heel gezellig allemaal, maar wanneer we uitgaan krijg ik weinig aandacht, en hij verontschuldigd zich daar dan ook voor, want dan gaan we bijv. naar zijn stamkroeg en dan kent hij veel mensen daar enzo. Maar ja, nu is het contact ook weer heel minder geworden. Heb twee Whatsapp-berichten gestuurd (maandag eentje en vandaag nog eentje) maar krijg gewoon geen gehoor.
Ik was ook al gewoon een tijd bezig om hem uit mijn hoofd te krijgen en hem niet meer te zien als een vriend, maar blijkbaar vindt mijn brein het leuk om met me te fucken en wanneer ik dan eindelijk niet aan hem denk (was deze week helemaal gelukt) dan droom ik over hem. Had vannacht zo’n droom en die leek zo realistisch dat ik me er gewoon nog steeds kut van voel. En ik probeer hem echt al twee maanden uit mijn kop te zetten, maar het lukt gewoon niet. Vrienden van mij noemen het een klootzak en hij is dat ook wel een beetje, maar blijkbaar realiseert mijn brein dat gewoon niet, haha.
Best wel grappig, de jongens die me niet moeten, daar val ik op. En de leuke, betrouwbare jongens vind ik weer niets :’)
Maar oké, heb even mijn verhaal kunnen luchten.