Ik krijg hem niet uit mijn hoofd

Hallo

Ik zit met een heel vervelend probleem.
Het is uit gegaan met mijn (ex)vriend 1,5 week geleden. Dit kwam heel onverwachts voor ons beide maar ik had over iets kleins gelogen. Hij kan er totaal niet tegen als iemand tegen hem liegt, ook al doet hij het zelf maar hij heeft het dus uit gemaakt daar door.

We hebben nog veel contact gehad en hebben ook nog afgesproken omdat we nog gevoelens voor elkaar hadden en dachten dat het misschien nog wel ging werken. Toen we afspraken gingen we met elkaar om alsof het gewoon nog steeds zoals eerst was. We knuffelden en kusten en hadden seks. Sindsdien hebben we bijna elke dag ruzie over onzin dingen of kleine dingen waar hij een groot probleem van maakt.

Vandaag bijvoorbeeld weer… Ik praat met een vriendin van hem en zij appte mij hoe het ging met mijn examens. Ik had tegen hem gezegd dat ze me alleen appte om te vragen hoe mijn examens gingen en dat we daarna bijna niet meer hebben gepraat omdat we het beide druk hadden. Ik wilde hem duidelijk maken dat het niet over hem ging.
Nadat ik dat had gezegd begonnen we ineens wel iets meer te appen omdat we beide sneller reageerden over gewoon doodnormale dingen. Zij heeft dit tegen hem gezegd.
Toen flipte hij ineens uit omdat ik zogenaamd had gezegd dat ze me alleen appte over de examens en dat we daarna niet meer hebben gepraat maar ik heb alleen gezegd dat we bijna niet meer appten. Dit was wel over de dag verdeeld.

We hadden laatst ook ruzie over dat ik met een van zijn andere vriendinnen appte.

Ik word echt helemaal gek van al deze ruzie’s waar ik niks aan kan doen maar het lukt gewoon niet om hem los te laten. Als hij boos is ben ik altijd de gene die sorry moet zeggen ook al heb ik niks gedaan.
Ik kan er gewoon echt niet tegen als hij boos op me is en het is echt heel slecht van me dat ik niet voor mezelf op kom maar het lukt gewoon niet.

Ik zie mezelf ook wel morgen weer naar hem toe gaan om weer mijn excuses aan te bieden…

Help me alsjeblieft :frowning_face:

xx

p.s. sorry voor de slechte grammatica enzo maar ik stress echt heeeel erg…

Oke, het is waarschijnlijk een jongen waar je heel veel van hebt gehouden (en nu wss nog steeds) maar hoe je het zelf typt laat je al een beetje merken wat je er van vindt; Dit is echt gestoord.

Wil je zo’n jongen wel?

Ja ik hou ongelofelijk veel van hem en ik heb echt een hele leuke relatie met hem gehad…
Het is alleen dat er nu gewoon zo veel spanning is dat alles gewoon heel erg raar zit en we zijn beide helemaal in de war en daardoor overreact hij denk ik heel erg.
Toen we een relatie hadden hadden we echt helemaal niet vaak ruzie. Wel eens discussie maar die waren dan na 10 minuten weer over.

Er zit maar 1 ding op; dit moet stoppen, anders gaat er helemaal niks werken. Zeg het tegen hem. laat m maar even nadenken over zn gedrag en als ie het er dan nog niet mee eens is, kap er dan mee.

Het lukt mij juist niet om hem dingen aan te laten passen omdat ik dan bang ben om hem kwijt te raken…