Ik krijg hem niet uit me hoofd.

iick weet niie hoe jj diit soort diingen delete. maja zal wel
skot dese ook (Y)

als hij achter de rug van zn vriendin om met jou flirt dan is dat toch geen goede jongen? Dan zou hij ook met andere meisjes flirten als ie met jou had denk ik…

zo denk iik er ook over.

Zegt al genoeg toch? Hij vind je niet leuk genoeg om bij zijn vriendin weg te gaan.

je wijzigt je bericht? net stond er iets in over een nichtje ofzo die hem wel betrouwbaar vond.
nou ik zal je zeggen, deze jongen is niet betrouwbaar hoor.

+1

Dann vraawg iiCk me af, wtt is ju punt?

1 woord : player.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

hmm, soms weet je dat een jongen niet goed voor je is en een player etc is.
maarja, soms word je gewoon verliefd op iemand dat je het zelf ook niet begrijpt
erg balen, al word je verliefd op zo’n jongen…
succes?

hier mijn miezerige waarschijnlijk niet werkende tips:

1. Wis ze mobiele nummer
  2. Wis hem van je msnlijst+hyves
  3. Ga niet meer naar hem toe.
  4. Maak een lijstje met negatieve punten van hem
  5. deze tips zijn trouwens voor als je hem uit je hoofd wil :stuck_out_tongue:
    Probeer zoveel mogelijk naar andere jongens te kijken etc.

Hoop dat je er iets aan heb.

Gelukkig zit het hele land vol met leuke jongens, toch?
Blijkbaar toch niet zo’n leuke jongen. Maar als je hem zelf ook niet betrouwbaar vind en je weet dat hij dus niet goed voor je is… what’s the problem? Dat je hem niet uit je hoofd krijgt? Ga leuke dingen doen! Vriendinnen zijn je grootste heldinnen op aarde (na je moeder natuurlijk).

Geloof me, je tips werken wel! Haha door die dingen bij mijn ex te doen ben ik ook makkelijker over hem heen gekomen!

even ter verduidelijking ik was niet degene die het 1e bericht schreef;)
ik reageerde ergens op.
Maar mijn eigen tips werken voor mij niet echt jammer genoeg…
duurt mij veel te lang, doe evengoed veel leuke dingen en zoen met andere jongens etc, maar hij blijft gewoon in me hoofd ronddwalen, ook als zie ik hem dan weer 1 sec. een keer, dan ben ik de week erna weer helemaal nergens (met me gedachten dan) . Hatelijk!

niet verder mee gaan.
als hij dan met jou heeft, krijg je wss ook hetzelfde.
dat hij dat ook met andere meisjes het gaat doen.