Ik krijg geen liedjes meer op m'n ipod HELP

Heeyhooi,

Ik had net wat liedjes gedownload, en die wou ik op mijn ipod zetten maar dat lukt niet. Het zijn gewoon .mp3 files, maar als ik ze naar mijn ipod sleep dan gaat hij niet syncrhoniseren en vervolgens staan de liedjes er niet op. Ik kan het niet duidelijker uitleggen sorry.

Iemand hetzelfde probleem, en hoe kan ik het oplossen?

Menu en het knopje in het midden indrukken.
Totdat je zo’n apple ziet.
Dan komt alles wel goed.
Hou je ipod wel aan, dus niet op slot,
wanneer je het in gaat drukken,

Nee dat lukt niet…het is namelijk alleen bij die nummers, want een ander nummer kreeg ik er wel op :S
Ik heb ze gedownload van een myspace…misschien ligt het daaraan?

\

Wil iemand aub helpen.

Heb je de liedjes via iTunes op je iPod proberen te zetten?
Je moet de liedjes in iTunes zetten, en daarna je iPod aansluiten. Dan synchroniseert hij vanzelf, en moeten ze op je iPod komen te staan.
Zo niet? Dan wordt er een melding gemaakt dat er een fout is ofzo.

Dus als je het op deze manier hebt gedaan, en er gebeurt niks… weet ik het ook niet meer :slightly_smiling_face:

Als die tip van Tisjoe ook niet lukt,
moet je anders proberen je liedjes ergens ander
te downloaden. bijv. Limewire?
Anders moet je .mp3 veranderen.

De tip van Tisjoe lukte niet…want ik krijg de liedjes gewoon niet in itunes. En de liedjes zijn nergens anders te downloaden, want het is best wel onbekend. En de cd hebben ze niet in winkels, dus dat schiet niet op.

Dan is het bestand gewoon verkeerd. Ik weet niet of er programma’s zijn waarmee je muziekbestanden mee om kunt zetten (k geloof het wel), maar ik kan je verder niet helpen, sorry.
Succes!

Ja die programma’s zijn er, maar ik weet niet waarnaartoe ik ze dan om moet zetten, omdat ze al .mp3 zijn. Iemand?
In ieder geval bedankt voor het antwoorden :slightly_smiling_face:

Soms heb ik ook liedjes .mp3 die ook niet op mijn
ipod kan. maja, blijf anders gewoon proberen om
andere programma’s te vinden waar je je liedjes kan
uploaden.

Ik zal het proberen :slightly_smiling_face:
Danks.

En als het misschien toch aan je itunes zit.
www.apple.com

Tot nu toe nog niet gelukt… :pensive:"

Heb je die afspeellijst wel aangevinkt als ‘te synchroniseren afspeellijst’ iets ?