Ik krijg geen hoogte van hem

Ik heb met koninginnedag een hele leuke jongen ontmoet. Hij is 24 en ik 19. We hebben toen een tijdje gewhatsappt en later afgesproken. Toen ging hij steeds meer whatsappen en hebben we de week daarna weer afgesproken. Dit was weer heel leuk. Hij liet ook wel merken dat hij mij leuk vond. Zo begon hij over films die we een keer samen moesten zien en zei hij dat ie nooit zo veel praatte maar dat ie toch wel een beetje zenuwachtig van me werd. Toen we afscheid namen was het laatste wat ie zei: Ik hoop je snel weer te zien. Maar het gekke is dat ie vanaf de volgende dag opeens veel minder whatsappte. Nog wel minimaal een keer per dag maar wel minder.
De week daarna hebben we nog een keer afgesproken en het was eigenlijk wel weer heel leuk. Nouja… daarna gingen we natuurlijk weer whatsappen maar toen hadden we op zaterdag eigenlijk voor het laatst contact. Toen heb ik een tijdje niks van 'm gehoord, tot mijn verjaardag donderdag. Toen heeft ie me wel gefeliciteerd en begon ie weer enthousiast een gesprek. Ik was een beetje kortaf omdat ik al een tijdje niks van ’ m had gehoord. Daarna heb ik niks meer gestuurd en hij ook niet.
Ik vind 'm eigenlijk wel heel leuk, maar nou weet ik niet of ik nou nog wat van me moet laten horen of niet. Want ik krijg een beetje het gevoel dat hij het niet meer wilt aangezien hij steeds minder van zich laat horen.
Wat is jullie advies?
Alvast bedankt!

Begrijp echt niet waarom meisjes zo snel beledigd zijn terwijl ze iemand leuk vinden. Begin gewoon zelf een gesprek. Jongens zijn net zo onzeker als wij en hij heeft misschien niet het ‘lef’ om jou een berichtje te sturen, omdat hij,doordat jij zo kortaf tegen hem deed, denkt dat je hem niet meer ziet zitten.

Hehe ja, precies dat wou ik ook zeggen!

Stuur hem zelf eens een berichtje en vraag is of hij wat wil gaan drinken en zie hoe hij daarop reageert. Dan zie je snel genoeg of hij je nog leuk vindt ofniet. Jongens hoeven ons niet altijd mee uit te vragen, we kunnen ook het heft in eigen hand nemen. Het is de 21ste eeuw.

Nee daar heb je helemaal gelijk in. Ik heb hem ook al 2 van de 3 keer uitgevraagd, daarom vraag ik me nu af of hij geen initiatief durft te nemen of dat ie gewoon geen interesse heeft.