Ik krijg geen hoogte van hem.

nou, ik ken een jongen, nu ongeveer een jaar, en ik vind hem nu… laten we zeggen, sinds ongeveer… februari echt leuk, als in verliefd zijn op hem.
We doen heel veel samen, en dan gaan we vaak wat drinken in de stad enzo, net zoals gisteravond weer.
Op 't ene moment pakt hij mijn hand, en glimlacht hij de hele tijd naar me, en het andere moment vertelt hij weer over een ex, en hoe goed ze was in bed. '-.-
ik snap hem echt niet meer, heeft iemand tips?

Ik zou een beetje met hem flirten, kijken hoe hij reageert. Als je dat al doet dan zou ik het ook niet weten, als je echt lef hebt kan je het natuurlijk vragen. haha, succes.

Hij kan jou leuk vinden en zich blijkbaar zo goed bij je voelen dat hij (perongeluk) het veel over zijn ex heeft. Alsof hij z’n hart erover moet luchten.
Krijg je de indruk dat hij blij is dat het over is met zijn ex, door de manier hoe hij erover praat?
Kan goed zijn dat hij gewoon niet weet dat het not done is om over z’n ex te praten, met degene die hij op dat moment leuk vindt (en het goed mogelijk is dat hij jou gewoon leuk vindt).

Precies wat cookieyork zegt.

Als hij erover door blijft gaan, kan je wel aardig zeggen: ‘Zullen we het over iets anders hebben dan je ex?’ bijvoorbeeld.

meisje, gewoon met hem blijven flirten en niet anders voor gaan doen.
en kijknen hoe hij reageert. 't komt vast wel goed (: