Ik krijg er geen hoogte van gewoon

Haay meiden! Nou ik kom hier met een heel verhaal aan zetten want ik heb geen idee meer wat ik anders kan doen!!
Er is dus een jongen die ik erg leuk vind. Ik heb hem eind Januari ontmoet op het verjaardagsfeestje van een vriendin van me en hij was toen ook uitgenodigd(het was in een discotheek in A’dam). Het ging zeg maar zo: ik kwam binnen daar, feliciteerde mn vriendin en ik zag hem samen met een vriend ergens zitten. Ik merkte meteen op dat hij keek en ik keek dus terug. Ik dacht meteen; zo hij ziet er echt leuk uit. Naja toen ben ik even weg geweest met vriendinnen gaan dansen en toen kwam ik weer boven, zag ik hem staan en iets met zijn ogen doen, zeg maar een beetje versperren. Naja om het verhaal kort te houden, stond ik dus de avond met hem en hij stelde veel vragen, was heel geinteresseerd etc etc. Mijn ex was trouwens ook op dat feest dus afentoe ging ik nog een beetje met hem zitten en praten enzo. Maar verder niks aan de hand. Toen ging die jongen weg en hij vroeg of ik naar zijn huis wilde komen, nagoed ik wilde wel want ik vond hem meteen leuk maar ik dacht ook, als het je daarom gaat dan hoeft het van mij niet. Dus ik ging gewoon naar huis en belde nog even met hem. Volgende dag stuurde ik hem een sms en hij reageerde er niet op. Naja ik dacht al meteen na oke leuk weer. Dus ik had hem op msn en we hadden oppervlakkige gesprekken. Toen dacht ik nou laat het maar, ik ga hier niks van verwachten. Terwijl ik altijd wel een beetje mijn gedachten bij hem had. Ik had zelfs geen eetlust die dag erna. Maargoed ik liet dus gewoon niks van mezelf horen.

Maarja weken daarna… sprak ik hem weer op msn, hij begon. Toen hadden we eigenlijk best wel lang gesproken en dat voelde toen wel weer goed. Ik stuurde hem die nacht gelijk een smsje met: die avond he, waar ging het je om bij me… en hij stuurde terug: t zou zeker geen one night stand worden maar als het zou gebeuren zou ik het niet tegen houden maar je leek me een toffe, leuke meid. Goed, daarna was ik een tijdje niet op msn dus niet echt meer gesproken. Toen was ik 10 maart jarig en hij feliciteerde me de volgende dag. Geen idee hoe hij het wist want we hadden elkaar niet op hyves en op mn verjaardag was ik verder niet op msn ofzo. Dat was woensdag trouwens. Donderdag smsten we weer nadat ik begon.

En vrijdag smste ik waar hij was. Ik was namelijk op een feest in de buurt en hij niet maar ik zei dat ik daarna bij een vriendin zou slapen en die woonde dus in de buurt van hem. Hij vroeg toen of we konden chillen. Naja midden in de nacht haalde hij me toen op en bleven we eerst in de auto even praten, veel gepraat en geen oppervlakkige gesprekken, hij wilde echt veel weten over mij. Daarna ging ik met hem mee naar huis, terwijl zn moeder thuis was maar die sliep. We gingen een film kijken en ik ging er comfortabel bij liggen op zn borst. Naja het was inmiddels al laat, zo rond de 5,6 uur dus we sliepen al bijna. Toen hield hij me vast en het voelde echt heel goed. Ik dacht echt laat me maar nooit meer los :stuck_out_tongue: naja het probleem was dus dat die ouders van mijn vriendin niet wisten dat ik daar was dus ik moest eigenlijk zsm weer terug naar haar huis, ook omdat mijn ouders me de volgende dag zouden ophalen op naar Duitsland te gaan. Dus ik maakte hem wakker en hij bracht me daarheen. We gaven elkaar 3 kusjes en daarna gaf ik hem een kus op de mond. Hij zei nog sms me als je in je bedje ligt.

Nou die ochtend had ik maar 2 uur maximaal geslapen dus je kan zeggen dat ik er aardig brak uitzag. Ik ging dus naar Duitsland met mijn ouders om te shoppen en te overnachten(wist hij van want ik had t verteld) Die avond toen ik met alles klaar was, had ik geen sms gehad van hem. Dus ik dacht ik stuur hem wat oppervlakkigs. Ik kreeg er geen antwoord op en het frustreerde me een beetje.
Nu heb ik hem nog steeds niet gesproken en ik heb zoiets van, jaa en nu? What shall i do now? Dus, ik hier een heel verhaal geschreven. Misschien weten jullie hoe ik dit moet aanpakken?

Alvast bedankt :grinning:

Haha wat een verhaal. Nou als hij echt wat met je had gewild had ie je wel meteen terug gesmst. Dus ga er niet achteraan zitten, maar wacht af tot hij wat van zich laat horen. Dat is tenminste wat ik zou doen. Succes ermee!

Haha ja idd echt een lang verhaal :stuck_out_tongue: mr dat is ook precies wat ik wil doen. Gewoon niks laten horen. Ik doe altijd wel een beetje ‘hard2get’ en dat ik mn tijd neem maar met deze jongen is het echt anders. Ik ben een beetje in de wolken ofzo. na vrijdag nog steeds heel weinig gegeten :open_mouth: jeetje dat heb ik echt nooit