Ik krijg echt totaal geen hoogte van hem

Hallo allemaal!

Jaa ik zt met een probleempje want: Dr is een jongen die al een paar weken ken en we zijn ook door elkaar ontgroend. Maar eerst deed hij op msn echt heel lief en geinteresseerd en we zitte bij elkaar in de klas en dan keek hij me heel lief aan enzei heel lief Hooi enzoo. En we hebben gister weer afgesproken en we hebben film gekeken en veel gezoend maar niet echt veel gepraat ofzo, nu is hij ook nogal verlegen maar ik weet nou niet of hij gewoon verlegen is en het te snel vindt gaan (ik zei gister dat ik hem heel leuk vond en hij lachtte alleen maar… nu is hij niet heel spraakzaam maar toch…)of dat hij gewoon ongeinteresseerd is?

Alvast heel erg bedankt

ojaaa helemaal vergeten: hij deed eerst dus heel lief op msn en nu is het heeeel kortaf en gattie gewoon offline zonder wat te zegen. ik weet dat het niet om MSN gaat enzoo maar toch…

i dunno
Vraag het aan hem :grinning:
upjee ?

Volgens mij vindt hij het te snel gaan. Uit ervaringen weet ik dat Turkse jongens (ik neem aan dat -ie dat is) heel snel gaan afhaken als het meisje zich te snel aan hem geeft zeg maar. De beste methode om haar te laten vallen is door droog te doen, zodat ze zelf ook niet meer contact gaat zoeken.

Ik denk idd dat ie het ook te snel vind gaan, of dat hij het alleen om het zoenen gedaan heeft…

@pickpocket
hahaah neee hoor hij gewoon nederlands.
Maar het zou best kunenn dat hij het te snel vindt gaan, hoor…

@x_Rozemarijn
Nou ik ken zijn vrienden en vriendinnnen best wel goed en ik weet ook eigenlijk wel zeker dat hij het echt niet alleen doet voor het zoenen. En nee ik ben niet maief maar zijn vrieden zeggen dat en die liegen echt niet.

Heel erg bedankt
xx

uppjee

Ik denk dat hij te verlegen is? Misschien wortelt hij er wel heel erg mee en weet ie zich geen houding te geven. Ook omdat dit denk ik z’n eerste wat serieuzere relatie is? Je kan het hem idd ook gewoon vragen.

Ik zou persoonlijk hem ook gewoon even geen aandacht geven, hoe tegenstrijdig dat ook is met hoe je je voelt, maar je moet nu echt niet aan hem gaan trekken.

Als jij hem nu ook gewoon zo laat denkt hij misschien wel, ‘hee waarom hoor ik nou niks meer van haar?’ en wie weet zoekt hij dan zelf wel weer contact met je op.

Ik zou hem even lekker met rust laten en het allemaal zelf ook tot je laten bezinken, en dan kan je over een paar dagen wel weer een gesprekje met hem aanknopen op msn ofzo ):
Het komt wel goed joh. Je kijkt er over een paar dagen ook vast anders tegenaan dan nu.

@9687
Ja dat kan heel goed kloppen want hij is altijd heel bewegelijk met zn handen enzo alsie bij mij is, hahaa! Ja klopt ik kijk wel. Bedankt iig:)

@x_Rozemarijn

Jaa daar heb je wel een punt en dat is idd echt moeilijk om niet echt aandacht aan hem te geven als je hem leuk vindt , ook omdat ik dan denk dat hij denkt dat ik hem niet meer leuk vindt en gewoon nix doet:S Maar heel ergbedankt en hoop dat het goed komt!:slight_smile:

x

upppp

Dat snap ik, dat je dan bang bent dat hij denkt dat je hem niet meer leuk vindt omdat je hem geen aandacht meer geeft, maar hij geeft dat toch ook niet aan jou? Dus jij kan ook zo denken en toch heb je hoop. (Klinkt vaag, maar maybe snap je me)

Het werkt denk ik wel in dit geval om dan hard to get te spelen ):

haahah jaaa klinkt heel vaag maar ik begrijp het wel! jaaa dat ga ik proberen!

upppppp

Ik denk ook eerst om hem even met rust te laten, voor een paar dagen. En over een paar dagen kan je dan wel nog eens een gesprek met hem aanknopen. Ik denk niet dat die het slecht bedoelt hoor, dat die zo doet. :slightly_smiling_face:

Eventjes minder contact hebben met hem.

heel erg bedankt voor jullie advies allemaal!