Ik kom nooit klaar

Hallo allemaal,

Ik hou enorm van mijn vriend en ik vind de seks ook geweldig.
Het enige nadeel is dat ik maar niet klaarkom, hierdoor begint mijn vriend zich onzeker te voelen en ik vind het zelf natuurlijk ook heel jammer.
Ik vind het vooral jammer voor hem, want ik genoet altijd enorm, maar hij denkt dat hij gewoon niet goed genoeg is.

Iemand die misschien standjes weet die heel goed voelen voor de vrouw of misschien andere tips hebben?
Misschien ben ik gewoon zo en moet ik me er maar bij neerleggen, maar je weet maar nooit.

Alvast bedankt.

hoi,
mijn tip is: kijk het programma ‘sex academy’
daar wordt het helemaal duidelijk gemaakt! het beste standje is het meisje onderop volgens het programma.
TIP!

Je had dit beter bij seks&zo kunnen plaatsen.
Maargoed leer je eigen lichaam kennen, zodat je ook aan hem kan aangeven van hoe hij het eventueel kan doen. De meeste vrouwen komen ook moeilijk tijdens de seks klaar en moeten echt door middel van de clitoris worden gestimuleerd. Ik kan maar bij 1 standje klaar komen en dat is op de rug liggen en me benen in zijn nek leggen en dan dat hij er zo bovenop komt liggen zeg maar. Dus dan lig je als het ware dubbelgevouwen :stuck_out_tongue:

Ik vind doggy zelf heel erg fijn. Als ik onderop lig vind ik het alleen fijn als ik mijn benen in zijn nek leg anders is het niet zo fijn, maar dat hou ik ook niet zo lang vol. En schildpadje (doggy maar dan liggend).

Ik begrijp uit je verhaal niet of je zelf wel kunt klaarkomen. Als je dat ook niet kunt dan is het heel lastig voor een jonge om je middels een standje klaar te laten komen. Ga dan eerst eens zelf op zoek (eventueel met een vibje) dan herken je het gevoel en kun je er makkelijker naartoe werken. Dan zou ik het samen op dezelfde manier gaan ontdekken, en dan als je gewoon bent met het gevoel en het pad ernaartoe, standjes gaan zoeken.

tijdens de seks lukt het mij ook niet, dus je bent echt de enige niet. ik heb een vibrator gekocht om toch klaar te kunnen komen. mijn vriend vond dit wel erg wennen maar uiteindelijk hebben we er beide meer plezier van. misschien een tipje?

Ik ben ook nog maar zelden klaargekomen wanneer ik seks heb. Het lukt mij enkel als ik onderaan lig en dan nog niet eens altijd. Wat je kan proberen is langer voorspel te hebben. Wanneer je dan bijna een orgasme krijgt kan hem in je laten komen. Misschien lukt het dan wel beter.

Als je eenmaal weet van jezelf hoe jij het beste kunt klaarkomen kun je dan natuurlijk ook tijdens de seks bij jezelf doen…

2/3 van de vrouwen kan niet klaarkomen door alleen penetratie dus dit is heel normaal. als je egt wil klaarkomen moet op een of andere manier je clitoris gestimuleerd worden.
maak je vriend wel duidelijk dat het niet aan hem ligt! anders gaat hij zich daat egt kut over voelen.
maar het kan dus zijn dat jij gwn niet kan klaarkomen hierdoor. dat is heel normaal en bij iedereen anders