ik kom niet over hem heen

heej allemaal,

Ik ben nu twee jaar lang op dezelfde jongen. Opzich geen probleem, behalve dat hij totaal onbereikbaar is en ik gewoon niet over hem heen kom.

Hij is totaal niet mijn type, niet dat dat iets zegt hoor, en een ontzettende player, rookt, gaat veel naar feestjes, twee jaar ouder (zit wel indezelfde jaarlaag)

en ik ben begin 2e meteen verliefd op hem geworden. En het ging niet over. Hij had ondertussen allemaal andere meisjes. Hij is ook heel populair enzo, ik niet echt :pensive:’. Er is nooit iets tussen ons geweest ofso, ik heb hem nooit durven aanspreken.

Zelfs toen er een andere jongen kwam, kon ik hem niet vergeten. heb het met die andere jongen daarom ook zegmaar meteen ‘afgekapt’.

en nu, nu ik een andere jongen heb ontmoet, kan ik hém nog steeds niet vergeten. gewoon niet. ik zit nogmaar 4 uur in de week bij hem in de klas, spreek hem hélémaal nooit. Maar telkens als hij een presentatie geeft, of ik, en ik hem kan aankijken zonder dat het opvalt, word ik gewoon steeds weer verliefd,

opnieuw en opnieuw.
ik heb echt al heel veel geprobeerd!!!
maar ik kom niet over hem heen, en ik voel me zooo kut steeds als ik hem heb gezien, omdat ik weet dat het nooit gaat werken, hij op zijn minst twee vriendinnetjes heeft, mij nooit leuk zal vinden, hij eigenlijk ook heel ‘fout’ is.
Na een paar weken vakantie was ik hem vergeten, helemaal. Eerste schooldag: ik zie hem en het is weer raak. ik droomde weer over hem enzo.

iemand tips? ik heb ze echt nodig.

the best way to get over a guy is to get under another one.

ooh das echt kut!
alle negatieve dingen op een lijstje schrijven over hem, hem niet meer aankijken op school, uhh
of gewoon een beetje met andere jongens flirten, maybe wordt je op iemand anders verliefd?

euhm rebound werkt niet, ‘soortvan’ al geprobeerd.

meteen afgekapt toen ik doorhad waar ik mee bezig was

praat tegen hem.
wie weet als jullie vrienden zijn is het een eikel.

@ wahdofok

ja, dat is hét grote probleem. hij is één en al slechte eigenschappen,

• arrogant
  • bot
  • ‘zogenaamd’ grappig
  • player
  • onbeschoft
  • gaat vaak gewoon zuipen (drinken kun je het niet meer noemen)

. En toch heeft hij iets,
tja ik kan het niet beschrijven.

Het zou beter zijn moest je hem niet meer zien, maar hij zit in je klas, dusjaa…
het heeft gewoon tijd nodig denk ik, probeer zo weinig mogelijk contact met hem optezoeken en dan ga je vanzelf wel een andere jongen vinden, succes :slightly_smiling_face: x

Hij klinkt niet als de ideale jongen ( lees:player, roken etc… ).

Maar om dan meteen te zeggen dat hij jou niet ziet staan? Om daar zeker van te zijn moet je het ook gewoon proberen, dus durf hem een keer aan te spreken! Gewoon doen…

Nee heb je , ja kun je krijgen!

xx

Misschien moet je het op de harde manier leren. Met 'm flirten en mss afgewezen worden. Want nu heb je het voordeel van de twijfel en misschien is dat hetgene wat je niet los wil laten. Denk ook bij jezelf dat het enige wat jou aantrekt in hem, de onbereikbaarheid is…Vrouwen wille nu eenmaal het liefst de man die onbereikbaar is.

Ga ervoor, dan gaat het (waarschijnlijk) fout, weet je hoe het gegaan is (ipv hoe het had kúnnen gaan) en kun je het loslaten.

Dat werkt bij mij iig, ik had dit ook een halfjaar met een jongen, toen is het iets geworden en is het ook weer over gegaan.

Tja, ik zou het kunnen proberen. Maar dat hij mij niet ziet staan weet ik echt wel zeker. 100%, hij noemt al mijn vriendinnen en mij nerds,

en is nog steeds boos over een of ander stom gedoe

iniedergeval bedankt voor de recties :grinning: