Ik kom niet over hem heen

ik heb een hele tijd een jongen leuk gevonden, en in mijn ogen was hij perfect.
Ik vind maar echt heel moeilijk iemand echt knap/leuk en ik ben bang dat ik nooit meer zo’n iemand als hem ga vinden.

ik wist dat hij mij ook leuk vind/vond, en door persoonlijke omstandigheden is het dus niks geworden, terwijl het heel makkelijk echt wel iets had kunnen worden. Ik voel me zo kut, alsof het mijn schuld is dat ik hem heb laten lopen en nu nooit meer zie

Maar ik kom dus niet over hem heen, ik heb zoveel tijd aan hem besteed en ik wil niemand anders. Ik ben echt van hem gaan houden, en maak mezelf er helemaal gek mee.

Heeft iemand tips om me zsm beter te voelen, want ik heb binnenkort examens en als ik me 24/7 belabberd voel helpt dat niet echt :cold_sweat:

pff ik ga deze topic volgen over 2 weken heb ik m’n examens en ik heb de hele dag aan hem zitten denken en ben nog niet eens begonnen…

Wat bij mij de eerste keer hielp: Veel aandacht aan mezelf besteden. Sporten, Ander haar. Winkelen, Ik voelde me een nieuw persoon, en kon het daarom steeds makkelijker los laten (uiteindelijk wel een jaar geduurd voor ik er echt overheen was maar oké). Nu is sinds gister mijn relatie van meer dan een jaar met mijn vriend over, dus ja ik ben weer terug bij af :frowning_face: