ik kom niet over hem heen..

eerste kerstdag heeft mijn perfecte (dacht ik) vriendje het uitgemaakt , een week later ging hij er vandoor met mn beste vriendin… overal zie ik foto’s van hun samen voorbij komen, met mijn ex ben ik nogsteeds bevriend maar ik hou nog heel veel van hem en ik kan hem niet vergeten… all of me was ons liedje wat we samen altijd zongen, nu luister ik elke avond dat liedje en begin ik heel hard te huilen…

ik mis hem zo en kom echt niet over hem heen, alles leek zo perfect…

hebben jullie tips ? ;$ xx

Nou als eerste is hij een echte sukkel dat die na een week al met een ander heeft, en al helemaal met jou beste vriendin. Hoelang hadden jullie wat? Want mijn vraag is dan een beetje, gaf hij wel genoeg om je en was hij wel real met je?

En ik zou even dat liedje niet meer luisteren want anders denk je steeds weer aan hem terwijl je hem wilt vergeten. Ik zou gewoon zoals iedereen altijd zegt, lekker met je andere vrienden/vriendinnen afspreken of andere leuke dingen doen en dan kom je van zelf wel over hem heen.

inderdaad, schrap dat nummer uit je afspeellijsten. Natuurlijk is het heel vervelend dat het zo is gelopen maar als hij er een week later vandoor ging met je beste vriendin is hij het dan wel waard? Ga leuke dingen doen, dingen die zorgen voor afleiding, voor je het weet denk je geeneens meer aan hem!
succes

harstikke bedankt allemaal voor het reageren !

voor degene die het willen weten we hebben een half jaar gehad.
het liedje heb ik verwijderd…

bedankt voor alle goede tips, ik ga er zeker iets mee doen !