ik kom niet goed voor mezelf op.. #helpplease?

haai,

ik gedraag me, zoals iedereen wel is doet, een beetje anders dan ik ben. niet helemaal stoer, bitchie enzoo, maar niet echt zo gevoelig als ik ben, haha en dat doe ik ook maar niet. maar ik kom ook niet echt voor mezelf op, ik negeer alles een beetje, en ik ga niet in op roddels, nu ik ruzie heb met iemand, maar als ze dingen tegen me zegt, dan reageer ik niet, omdat ik onzeker ben, en ik ben niet zo iemand die uit is op ruzie, maar ik wil gewoon beter voor mezelf op komen, klaar, en het is echt klote dat dat me niet lukt, en dat 'k beetje mietje ben…

help pleaaase?

xoxoxo dankje!
:heart:

Ik vind het juist wel goed als je iemand kan negeren, in plaats van er altijd op in moet gaan slechte eigenschap van mezelf, kuch.

HAHA, ja maar het is niet erg om voor jezelf op te komen, ik ben eerder bang voor ruzie, dan dat ik er iets mee ga doen, en lekker ga schelden en uitlokken…

ik vind dat sparrow gelijk heeft.
voor jezelf opkomen is geen slechte eigenschap, maar je kan ook te ver gaan.
waarom vindt je het eigenlijk nodig om verschillende topics te maken?

hoe bedoel je, verschillende topics maken?

je hebt ook al dat topic gemaakt over die iris, maar het gaat over hetzelfde :slightly_smiling_face:

maar ik heb wel een beetje hetzelfde als jou, als ik ruzie heb durf ik weinig te zeggen omdat ik het gevoel heb dat als zij mij gaan ‘‘pesten’’ iedereen mee gaat doen, hahaa.

Ik heb precies hetzelfde alleen begin ik meestal ook nog te huilen.

Ga kickboxen. Niet om jezelf te kunnen verdedigen of om te kunnen vechten, maar je zult zien dat je al snel veel lekkerder in je vel zit!

Ik heb net hetzelfde als jou, en het is echt moeilijk om daar aan te werken vind ik.
Maar ik denk maar zo: liever negeren dan er te fel op ingaan.
Een meisje in mijn klas heeft echt zo een grote mond en soms overdrijft ze wel een beetje, ze maakt zich daar niet echt geliefd mee heb ik de indruk.
Maar knap voor de mensen die op een goede manier opkomen voor zichzelf, ben ik wel jaloers op! Je hebt zo van die meiden die altijd zo een gepast antwoord kunnen geven, vind ik echt een schitterende eigenschap haha.

ja ik ook @cherrymartini. maarja, het is best ververlend, dat ik niet eens iets terug ‘durf’ te zeggen. :pensive:’ dusja…

dat vind ik een goede! =)