Ik kom niet aan.

Ik ben een meisje van 15 jaar en zit met een probleem. Ik lees vaak in manieren om gezond en goed af te vallen, maar nooit eens om gezond aan te komen.

Ik zit in een klas met alleen maar meiden, en hoor vaak genoeg van vriendinnen dat ik te dun ben.
Dat weet ik zelf ook wel, maar ik vind het niet leuk om te horen aangezien ik er niks aan kan doen terwijl hun maar blijven zeggen dat ik niks eet, terwijl ik thuis juist veel eet…

Ik kan alles eten, en ook heel erg veel zonder ook maar iets aan te komen, meestal wordt ik er zelfs alleen maar lichter van… Mijn vraag is dus: zijn er meiden die dit ook hebben of heeft dit een naam?

btw: ik ben 1.69 & 43 kilo …

Ik verwijs je bij deze door naar het ‘samen aankomen’ topic =)
staat nu vrij bovenaan in food&sport.

deze dus.
http://forum.girlscene.nl/forum/all./food-sport/samen-aankomen-263258.0.html

Wat hierboven wordt gezegd, in dat topic staan handige dingen!

Ja een vriendin van mij heeft het zelfde probleem en zij krijgt via de huisarts drankjes om aan te komen.

hey, heb net hetzeldfe, ik wil aankomen maar het lukt gwn niet, ben 1m55 en weeg net geen 40,14 jaar echt kut ik wil verdikken!!!

Naar de huisarts en je door laten verwijzen naar de diëtist(e). Bij sommige diëtisten kun je ook zonder verwijzing terecht. Kijk wel altijd goed naar hoe je verzekerd bent :slightly_smiling_face:

snickers eten, heeft een boel gedaan voor mij!

beetje boel :frowning_face:

Naar de huisarts en via daar naar een diëtiste gaan, wij kunnen hier nu wel van alles zitten zeggen maar het beste is om naar iemand te gaan die er echt verstand van heeft.

haha snickers eten, mars eten, snoepgoed en elke maaltijd eten tot ik niet meer kan, … het helpt niets, en het is niet dat ik ongezond eet ofzo i :heart: rauwkost en groentjes :grinning:

Wat al eerder in dit topic is gezegd, naar de diëtist(e) gaan. Ik heb zelf ondergewicht en ben ook naar een diëtiste gegaan, die gaat samen met je kijken wat je eet/drinkt op een dag en aan de hand daarvan een dieetlijst opstellen. Meestal moet je dan na 2 weken terug komen, mocht het dieet niet helpen dan kun je altijd nog samen met de diëtist(e) kijken naar speciale shakes

Ik heb hetzelfde probleem als jou. 15 jaar, 172 cm lang en 45 kg. Ik probeer nu om aan te komen met spieren ipv met vet. Spieren wegen meer dan vet heb ik gehoord :wink: Succes x