Ik kom maar niet over hem heen...

Hello,
ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een leuke jongen ontmoet, waarmee ik ongeveer 3 weken gedatet heb en het was altijd echt super gezellig, ik kon het echt goed met hem vinden en ookal was hij qua uiterlijk niet helemaal mijn type, ik vond hem echt super leuk en dacht dat dit ook wederzijds was. Tot op een dag hij zomaar uit het niets mij negeerde, nooit meer iets van hem gehoord. Heb m nog in een dronken bui een gelukkig nieuw jaar gewenst, niets terug gekregen.
Maar nu het probleem. Ik zit hier nog steeds mee, ik kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten. Ondertussen wel met wat andere jongens gedatet, niet heel veel, maar wel enkele, die ik op dat moment ook wel erg leuk vond en toen vergat ik hem ook wel, maar als dat gescharrel weer voorbij was, kom ik altijd bij hem terug.
Is dit heel raar? Hij was wel ongeveer mijn ‘eerste’ liefde, dus de eerste jongen waar ik meer mee heb gehad dan alleen een enkel avondje, dus misschien ligt het daar aan. Maar ik wil gewoon niet meer aan hem denken. Elke keer als ik uit ga, hoop ik hem toch stiekem weer te zien. En zonet was ik even in de stad, maar ik moest optijd naar huis ivm de bus en toen zag ik hem weer, sinds een lange tijd. Hij mij niet overigens. Maar ik daarna voelde ik me zo raar, vreemd, apart. En nu keek ik net op zijn facebook en zag dat hij mij ook als vriend verwijderd had en toen ging er een steek door mijn hart.
Maar hoe sluit ik dit (deze jongen) af, ik wil niet meer aan het terug denken en stiekem hoop houden, want dit is gewoon niet realistisch.

Sorry voor het vage verhaal
& thanks voor de tips! :slightly_smiling_face:

Jongens zijn echt eikels af en toe…
Ik zou gewoon in je hoofd houden dat hij dus niet zo leuk is als je had gedacht & dat er nog veeel meer leukere jongens rondlopen!

Zoiets heeft gewoon even tijd nodig, ga vooral veel dingen doen met je vriendinnen :slightly_smiling_face:

Hier sluit ik me helemaal bij aan.
Je moet leuke dingen gaan doen met je vriendinnen
en uiteindelijk zul je hem niet meer leuk vinden.
Het werkt echt, ik spreek uit ervaring.
Weet dat er andere jongens bestaan die wel leuk zullen zijn en
je hebt gewoon even tijd nodig,
maar het komt goed :grinning:

weetje, jij kropt je gevoelens op. heel herkenbaar bij mij, al zit ik er nog maar 7 maanden aan vast. en weetje hoe ik er boven op ben gekomen? praten. en omdat het in jouw geval is eens goed na denken. waarom laat hij niet meer van zich horen? ik zou heb een arrogante zak gaan vinden, hij JOU boven HEM zetten pfff. hoe mooi, knap en lief hij ook mocht zijn, wat hij jou aan deed is mens onterend en het word tijd dat jij het ziet. schreeuw het eens uit, gooi water ballonnen stuk tegen de muur met voor elke ballon waarom hij het waard is om het te vergeten. achteruit kijken helpt je niet verder te gaan, alleen de toekomst die JIJ alleen voor je zelf kan bepalen. het is moeilijk, weet ik als geen ander, maar wat hij deed is gewoon onbeschoft, hufterig en vooral het gedrag van een eikel. vergeet hem, schreeuw het uit, sla desnoods een boom tot moes, maar zorg er voor dat jij van die opgekropte gevoelens vrij komt. en geloof me, je zal herrijzen als een nieuw mens met je eerste ademhaling van vrijheid wat je in je borst zult voelen, je hart.

omdat je verstand het al zegt dat wat jij doet niet goed is zou ik eens hard gaan nadenken waarom en wat voor jou de oplossing kan zijn om dit op te lossen. waarom jouw verstand zegt dat jij die ene jonge van lang geleden moet niet meer moet missen.

ik ken dat gevoel ik heb het 2 jaar geleden ook meegemaakt , maar nu ben ik er gans over heen al 1 jaar het duurt even voor je het verwerkt hebt maar het komt goed je moet gewoon niet meer aan hem denken.
kijk naar mij ik heb mijn 2de grote liefde gevonden in mijn leven.
bij jou komt het waarschijnlijk ook goed hoor :beer:

Aaah, herkenbaar. Aan de ene kant wil ik hem vergeten enzo, maar aan de andere kant blijf ik hoop houden…

Dit is zo waar,
het is pas een maand uit met mijn eerste liefde waar ik een vrij lange relatie mee heb gehad. Hij is heel erg lullig geweest en nooit duidelijk of eerlijk. Onder tussen heeft hij ook al een nieuw vriendinnetje dus voel me ook best wel voorgelogen. Het helpt mij echt om af en toe gewoon alles over hem eruit te gooien tegen een vriendin of mijn lieftallige papa en daarna heb ik al snel pff hij is het echt niet meer waard. Het doet nog steeds zeer en het is nog steeds moeilijk. Maar zie de positieve dingen, doe leuke dingen. Ga jongens spotten. Mijn oma zei: Verdriet hebben mag, maar ga genieten met je vriendinnen. Je bent nog jong. Er is genoeg tijd om aan iemand vast te zitten :wink:
En ja het is frustrerend dat er altijd wel iemand zal zijn die jou beïnvloed, maar laat hem niet jou geluk beïnvloedden. Good luck

Echt onzin trouwens dat hij je verwijderd heeft -.- beetje sneu

Als je voelt dat je moet huilen of praten moet je dat vooral doen, niet opkroppen. Maar ga niet in je eentje thuis blijven zitten, want dan word je echt niet gelukkiger. Ga uit, ga winkelen, doe iets met je vriendinnen of verzin zelf iets leuks.