Hello,
ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden een leuke jongen ontmoet, waarmee ik ongeveer 3 weken gedatet heb en het was altijd echt super gezellig, ik kon het echt goed met hem vinden en ookal was hij qua uiterlijk niet helemaal mijn type, ik vond hem echt super leuk en dacht dat dit ook wederzijds was. Tot op een dag hij zomaar uit het niets mij negeerde, nooit meer iets van hem gehoord. Heb m nog in een dronken bui een gelukkig nieuw jaar gewenst, niets terug gekregen.
Maar nu het probleem. Ik zit hier nog steeds mee, ik kan hem maar niet uit mijn hoofd zetten. Ondertussen wel met wat andere jongens gedatet, niet heel veel, maar wel enkele, die ik op dat moment ook wel erg leuk vond en toen vergat ik hem ook wel, maar als dat gescharrel weer voorbij was, kom ik altijd bij hem terug.
Is dit heel raar? Hij was wel ongeveer mijn ‘eerste’ liefde, dus de eerste jongen waar ik meer mee heb gehad dan alleen een enkel avondje, dus misschien ligt het daar aan. Maar ik wil gewoon niet meer aan hem denken. Elke keer als ik uit ga, hoop ik hem toch stiekem weer te zien. En zonet was ik even in de stad, maar ik moest optijd naar huis ivm de bus en toen zag ik hem weer, sinds een lange tijd. Hij mij niet overigens. Maar ik daarna voelde ik me zo raar, vreemd, apart. En nu keek ik net op zijn facebook en zag dat hij mij ook als vriend verwijderd had en toen ging er een steek door mijn hart.
Maar hoe sluit ik dit (deze jongen) af, ik wil niet meer aan het terug denken en stiekem hoop houden, want dit is gewoon niet realistisch.
Sorry voor het vage verhaal
& thanks voor de tips!