Ik heb een paar keer gedate met een super leuke jongen. Ik vond hem zo leuk en hij mij ook. Maar opeens kwam daar zijn ex weer die contact met hem zocht. Hij zat vol met vragen of ze verandert was etc. Dit kwam echt als een klap. Hij kwam namelijk speciaal naar mij elke keer om te verassen en stalkte me zo’n beetje via fb en we whatsappte elke dag. Voor mij was dit een teken dat hij als hij daar aan twijfelde het met zijn ex moest proberen en mij moest laten gaan. Ik wil geen tweede keus zijn… Contact houden was voor mij geen optie maar daar was hij het niet zo mee eens. Het was een raar gesprek omdat hij mij niet kwijt wou etc… Bang was foute keuze te maken om mij kwijt te raken voor haar. Dit gesprek maakte alles nog vager voor mij. Hij zei dat hij me een lief meisje vond en me nog steeds leuk vond. Het kwam over alsof hij écht niet wist wat hij wou. Ik heb liever dat hij dan 100 procent zeker achter zijn keuze staat.
Een week later smste ik hem met mijn zatte hoofd of hij uit was. Hij stuurde me dat hij er was en me graag wou zien. Toen viel mijn telefoon helaas uit… Nu heb ik hierna niks meer van hem gehoord.
Ik weet niet of het nu iets is tussen hem en zijn ex. Niks van te vinden op facebook, terwijl hij mij daarop zo ongeveer stalkte toen hij me leuk vond. En hij blijft maar reageren op dingen die ik post op facebook. Ik kan hem zo maar écht niet vergeten. In mijn ogen was hij echt de perfecte jongen… Ik zit vol met vragen. Het liefst spreek ik hem een keer in het echt maar ik zie hem eigenlijk nooit. Lijkt me ook beetje dom om hierover te vragen omdat hij me wel zeikerig zou vinden…
Het voelt voor mij aan de ene kant iets wat niet afgesloten is, omdat het allemaal maar vaag via de whatsapp is gebeurt, ook dat gesprek… Maar aan ene kant is het wel afgesloten anders laat hij wel iets horen? Maar de onbeantwoorde vragen blijven door mijn hoofd dwalen en hij is de enige die er antwoord op weet…
Zou ik gewoon een gesprekje beginnen met hem? Gewoon vragen of hij zijn tentamens enzo gehaald heeft, zonder verdere bedoelingen? We hebben geen ruzie of iets namelik. Of zal ik hem met rust laten?