Ik kom maar niet klaar

Sinds kort heb ik een vriend. Enkele weken zijn we al officieel maar daarvoor kon je ons eigenlijk ook al vrij officieel noemen. Aangezien ik twintig ben en hij 21 wordt is het eigenlijk vrij normaal dat we interactie hebben met elkaar.

Ik kom pas komende zaterdag voor het eerst bij zijn thuis en mijn huis is geen optie met mijn familie die heel de tijd rond hangt, dus hebben we al een stuk of vijf keer seks gehad in zijn auto, op de krappe achterbank wat niet altijd even handig is. Ik denk eerder dat het niet daaraan ligt dat ik maar niet klaarkom… Voordat ik seks met hem had, heb ik ooit twee keer seks gehad met iemand anders.

Het voelt bevredigend als hij mij vingert of de echte daad verricht, maar ik kom maar niet klaar. Ik voel zelfs niets opkomen dat aangeeft dat ik ga komen. Is dit wel normaal?
Wel moet ik erbij zeggen dat ik de pil neem, genaamd Desso 20. Ik heb gelezen dat dat wel invloed kan hebben op je seksleven, maar kan het ook door de pil komen dat ik mijn hoogtepunt niet bereik?

En tot nu toe doen we het ook met condoom, ben de pil één dag vergeten en ben dus niet veilig.
Nog één ding: vrijdag neem ik mijn laatste pil, zaterdag begint dus mijn stopweek. Ben ik dan veilig het zonder condoom te doen?

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Het is niet persé zo dat als je de pil een dag vergeet dat je dan niet veilig bent. Dit is alleen zo als je hem in de eerste week vergeet. In je stopweek ben je gewoon veilig en kun je het dus zonder condoom doen.

Ik zou het wat meer tijd geven. Het heeft bij mij maanden geduurd voordat het lukte om klaar te komen, en dan nog lukt het alleen wanneer mijn vriend na de penetratie mij nog lang en diep bevredigd.

Het is voor vrouwen in het algemeen lastig om klaar te komen, dus ik zou me niet teveel zorgen maken. Neem de tijd voor de seks, en probeer er niet te veel mee bezig te zijn, dat kan juist avarechts werken.

De pil kan inderdaad invloed hebben op je seksleven, maar dan met name op je libido. (dat is wat ik ervaar, toen ik de pil nog slikte kon ik ook gewoon klaarkomen)

De pil kan invloed hebben op je libido, niet op het feit of je wel of niet klaarkomt.

Verder is het voor vrouwen heel lastig om klaar te komen, en sommige vrouwen lukt het zelfs nooit. Probeer de focus te verleggen, want als je er zo op gefocust blijft, heb je minder kans dat het gaat lukken.

Dat vind ik nou zo jammer. Ik ben 21 en ben nog nooit klaargekomen. Het lukt me gewoon niet ook niet met mn man. Terwijl hij zo zn best doet :frowning_face:

Geef het tijd! Geniet van de seks en ontspan. Denk niet teveel na.
En, het is niet erg om tijdens de seks zelf je clitoris te stimuleren. Vraag je vriend echter wel om je daar de ruimte voor te geven door een andere houding aan te nemen, en hij zal zich moeten inhouden. Mijn vriend en ik komen vaak op hetzelfde moment klaar. Mijn gekreun en het samentrekken van mijn spieren op het moment dat ik klaarkom, zorgen er vaak voor dat hij zich niet langer kan inhouden.

Ik ben ook 20 en ben nog nooit klaargekomen. Laatst deed mijn vriend iets waardoor ik ineens veel voelde en het leek alsof ik zou gaan klaarkomen(of wat ik me dan toch voorstel als bijna klaarkomen) en toen was het ineens allemaal weg, niet meer opgewonden, helemaal niets. (Dit had ik voor het eerst sindsdat ik seksueel actief ben, wat al 2,5 jaar is)

Sinds ik de pil slik is mijn libido ook erg laag waardoor ik eigenlijk max 1x per maand zin heb in seks en dat was toevallig net toen, dus dat zal wss ook een rol gespeeld hebben. Maar ik denk dat het bij sommige vrouwen gewoon veel moeilijker is om klaar te komen dan bij anderen, maar uit eindelijk moet het ooit wel lukken.

Bij mij helpt het als we eerst lang voorspel hebben. Door hem te pijpen raak ik zelf al opgewonden, en as hij mij dan ook vingert en likt kom ik al bijna klaar. Als hij merkt dat ik bijna klaarkom penetreert hij me, bij mij duurt het dan niet lang voordat ik aan het gillen ben :slightly_smiling_face:. Eerst al een keer klaarkomen met voorspel, en dan penetreren werkt ook als een tierelier haha :slightly_smiling_face: