Sinds kort heb ik een vriend. Enkele weken zijn we al officieel maar daarvoor kon je ons eigenlijk ook al vrij officieel noemen. Aangezien ik twintig ben en hij 21 wordt is het eigenlijk vrij normaal dat we interactie hebben met elkaar.
Ik kom pas komende zaterdag voor het eerst bij zijn thuis en mijn huis is geen optie met mijn familie die heel de tijd rond hangt, dus hebben we al een stuk of vijf keer seks gehad in zijn auto, op de krappe achterbank wat niet altijd even handig is. Ik denk eerder dat het niet daaraan ligt dat ik maar niet klaarkom… Voordat ik seks met hem had, heb ik ooit twee keer seks gehad met iemand anders.
Het voelt bevredigend als hij mij vingert of de echte daad verricht, maar ik kom maar niet klaar. Ik voel zelfs niets opkomen dat aangeeft dat ik ga komen. Is dit wel normaal?
Wel moet ik erbij zeggen dat ik de pil neem, genaamd Desso 20. Ik heb gelezen dat dat wel invloed kan hebben op je seksleven, maar kan het ook door de pil komen dat ik mijn hoogtepunt niet bereik?
En tot nu toe doen we het ook met condoom, ben de pil één dag vergeten en ben dus niet veilig.
Nog één ding: vrijdag neem ik mijn laatste pil, zaterdag begint dus mijn stopweek. Ben ik dan veilig het zonder condoom te doen?
Alvast bedankt voor eventuele reacties.