ik kom erachter dat ie een vriendin heeft

Hee meiden,

ik heb 2 weken geleden een jongen leren kennen via tinder.
Hij wilde heel graag afspreken blabla. en van ja ik wil je zien en wil je beter leren kennen.
Oke, die week elkaar gezien en wat gedronken. Wat gezellig was enzo.
Gister ben ik bij hem op de kamer geweest. Gerotzooid in zn bed.
Ja en het was niet dat ik dacht dammn hij is leuk, maar je kan proberen en het is misschien ook omdat ik hem nog niet zo lang ken.
Hij bracht me naar het station, gaf me een kus en zei dat ie hoopte dat we elkaar weer snel zagen. Kreeg vervolgens een app dat zeker voor herhaling vatbaar was voor hem en dat ie me leuk vindt.

Nu komt het schokkende: ik kom er net achter dat ie een vriendin heeft.
Jezus wat een eikel en niet denken dat ik er tussen wilt komen, want ja ik bedoel je gaat niet vreemd.
Nu komt mijn vraag? Wat moet ik doen?
Dat meisje ziet er echt lief uit en heb het echt met haar te doen!
Maar is het mijn zaak om het tegen haar te zeggen dat haar vriend een eikel is en vreemdgaat.

Ik hoor graag van jullie!

Persoonlijk zou ik het wel aan dit meisje laten weten. Stel je voor dat je zelf een vriendje hebt en hij stiekem rotzooit met andere meiden? Zou je het dan graag horen? Hoe hard dat ook is, liever dat ze het weet dan dat ze niet weet wat voor eikel haar partner is! Daarbij kunnen er vele anderen zijn naast jou! Gatver, wat een klojo!

Ja dat klopt! Ik zou het ook graag willen weten hoe hard het ook is.
Maar hoe pak ik dat aan. Die jongen heeft nog geen idee dat ik het weet.
Ik weet ook niet zo goed hoe ik dat ter sprake moet brengen.
Als ik bij hem ben?
Weet je wat het grappige is…
Ik vroeg hoelang ben je al vrijgezel en hij zo al een jaar. Ik zo waarom is het uitgegaan zegt ie heel mooi ja het werkte niet andere interesses.
volhard gelogen in mn gezicht.

Moet ik het met hem ter sprake brengen ja toch?

Hoe ben je er opeens achter gekomen dan? Maar als ik jou was zou ik het zeker tegen z’n vriendin vertellen.

nou, ik zat beetje op internet en bij zijn vrienden van facebook te kijken.
Ik dacht dat dat meisje zijn ex was. Toen zag ik op haar facebook in een relatie sinds 2011. SUPERLANG.
Maar hoe confronteer ik hem ermee zonder als een stalker over te komen?

Maar weet je dan heel zeker dat dat zijn vriendin is? Misschien heeft zij wel een andere relatie? Als ik er vrij zeker van zou zijn dat zij zijn vriendin is, zou ik haar een message via fb sturen.

Ik zou niet de confrontatie met hem opzoeken, gewoon alle contact verbreken. Als je het haar laat weten zal hij snel genoeg aangepakt worden!

Er staat duidelijk in een relatie met die jongen en nog een mooie foto van hem erbij. Kan niet missen.
Ik bedoel je laat dat toch niet op je facebook staan als het al een jaar uit is!
Maar hoe moet ik dat tegen haar zeggen? Ik vind dat echt moeilijk…

Ik zou haar een pm sturen op facebook.
Waarin je het uitlegt en een screenshot van de berichten/zijn tinder stuurt.
Verder zou ik hem overal verwijderen en blokkeren daarna.

Als je hem ermee confronteert zal hij of in de ontkenningsfase gaan,
of enorm boos worden, je een stalker noemen en leugens tegen zijn vriendin verzinnen.

Jep, dit. Als je hem zelf aanspreekt zal hij zich gaan indekken bij zijn vriendin.

Ik zou contact opnemen via fb ofzo en zou bijvoorbeeld iets als dit sturen:

`Hey [naam],

Je kent mij niet, ik ben [jouw naam]. Klopt het dat [zijn naam] jouw vriend is? Zo niet, dan heb ik mij vergist en dan kan je dit berichtje verwijderen. Zo wel, lees alstjeblieft verder. Ik vind het heel rot om je dit te moeten vertellen maar jouw vriend is niet trouw geweest. Ik leerde hem een tijdje geleden kennen via Tinder, we hebben afgesproken en we hebben ‘gerotzooid’. (Eventueel kan je hier verwijzen naar screenshots van jullie gesprekken?) Ik wist niet dat hij een vriendin had en ben daar zojuist achter gekomen. Ik voel me hier heel rot over en vind het heel erg voor jou, vandaar dat ik ervoor kies om dit aan jou te vertellen. Je verdient beter dan hem, wie weet hoe vaak hij met andere meisjes afspreekt! Heel veel sterkte gewenst!`

dankjewel Celesta!!

Dan ga ik nu allemaal printscreens maken!
Ik sta wel echt voor paal als ze geen relatie meer hebben of een open relatie.

Nee joh, dan sta je niet voor paal. Je ziet ze verder toch nooit weer. Succes trouwens :slightly_smiling_face:

Een open relatie is zeldzaam dus dat lijkt me niet haha!
Maar als ze geen relatie hebben, sta jij niet voor paal hoor! Zij is diegene die nog ‘in een relatie’ heeft staan op fb, dus dan staat zij eerder voor paal haha.

Ben je gek, het enige wat je toont is dat je een lieve meid bent die denkt aan een ander! Als ik zo’n berichtje zou krijgen over een ex of een andere kerel zou ik echt iets hebben van “ahw wat lief dat dat meisje daaraan denkt!” en een grappig berichtje terug sturen.

Jullie zijn schatten!
Dankjewel :slightly_smiling_face:

Ik laat jullie weten hoe hij gaat flippen hihi ( JA IK GENIET DAARVAN. eikel)
en ben benieuwd wat meisje gaat reageren.

Ik heb ook zo’n situatie gehad en het haar toen verteld. Ik vond dat wel zo eerlijk om te doen. En ben ook nog steeds blij dat ik het gedaan heb.

Ik vind dit ook een hele goede tekst van Celeste.

En verder, je kent dat meisje toch niet. Dus het maakt niet uit dat je voor paal staat, als ze geen relatie meer hebben had ze het niet mogen laten staan op FB. Het lijkt me vrij zielig als ze als een jaar uit elkaar zijn, maar zij laat hem op FB toch staan.

En als ze een open relatie hebben kan je eerder een reactie verwachten in de zin van he maakt niet uit hoor, wij hebben een open relatie. En dan hoef je je niet rot te voelen!

Maar je voelt je hier rot bij dus je doet gewoon wat je moet doen! Ik vind dat heel erg goed van je!

Succes! En misschien laat je hier even weten hoe het gegaan is?

Nu ben ik heel benieuwd hoe reageerde die jongen en dat meisje?

Die jongen heeft nooit geweten dat ik haar gesproken heb. Al heb ik wel gezegd dat ik erachter gekomen was, hij bleef echter ontkennen dat ie een vriendin had.
Zij was wel geschokt, maar we hebben juist veel over hem gesproken en over zijn gedrag :’)
Het is nu uit tussen hun, maar volgens mij meer omdat het gevoel weg was…

Heeft die jongen nog iets tegen je gezegd?
Hele grote kans dat ik hem nog vaak tegen ga komen. Geen idee hoe ik tegen hem moet gaan doen.

waaaarom val ik altijd op de verkeerde jongens :dry:

Nee ik heb hem overal geblokkeerd en hij woont niet echt in de buurt.
Daarnaast durft hij toch niks er over te zeggen.