ik kom er niet overheen..

Ik had een verre afstandsrelatie, ging altijd heel goed, maar toen is het uitgegaan vanwege het gevoel van zijn kant. Paar dagen later ging die op vakantie en toen leerde die een ander meisje kennen, daar heeft die nu wat mee. Ik had er vrede mee toen die het uitmaakte, het was voor my ook niet meer zoals het was. Maar nu ga ik er echt kapot aan, het is al 1,5 maand geleden en ik huil er nogsteeds zowat elke dag om… Ik wil hem vergeten maar het lukt me niet ): what to do??

Het komt vanzelf! Ga niet thuis zitten kniezen maar ga leuke dingen doen. Het heeft gewoon tijd nodig.

:sob::muscle:
Het komt vanzelf wel goed. Ik heb het zelf ook uitgemaakt met mijn vriend. We hadden 3 jaar en ik heb gevoelens voor een ander. Maar, het heeft tijd nodig net wat ilona92 zegt :ok_woman:

Ik snap het gewoon niet er zyn zoveel dingen aan hem waarvan ik denk hij past niet bij me, maar ik voel me zo rot zonder hem…

Je had er vrede mee, maar als hij dan nu een ander meisje heeft is het helemaal zo definitief voor je gevoel. Dus geef het gewoon een beetje tijd. Dit laat zien dat je er nog niet helemaal overheen bent, maar dat komt vanzelf goed.

Helaas kun je het verwerken niet dwingen…

Het kost tijd maar je hebt de moeilijkste tijd al achter de rug… geef het nog een paar weken en je voelt je vast al stukken vrolijker!

Ik huilde tot voor kort ook nog elke dag om mijn ex vriend. Ik had echt een soort gevoel van leegte dat ik hem niet meer sprak. En dat terwijl ik een fantastische nieuwe vriend had, waar ik echt gek op ben.

Het gaat over. Echt. Geef het wat tijd, huil er rustig om. Doe zielig, maar ga je zelf geen zieligheid aanpraten. Tijd heelt alles.

Bedankt voor jullie reacties. Nu maar hopen dat de tijd snel gaat…

Ik ben ook al 3 maanden bezig om er overheen te komen en ben er ook nog niet, het lijkt nog steeds alsof we vorige week nog samen waren.

Het duurt gewoon even.
Ik heb het ook gehad toen het uit ging met mijn ex.
Heeft zeker 4/5 maand geduurd voordat ik over hem heen was.
In de 4/5 maand heb ik veel afleiding gezocht en met belachelijk veel jongens gezoend, om hem maar te vergeten. Iets wat ik nu absoluut niet weer zou doen. Maar opzich heeft het wel geholpen :stuck_out_tongue:

Geef het tijd, ik heb ook heel lang moeten huilen toen het uit was met m’n vriendje… Gelukkig kwamen we na twee maand terug samen, want ik had nog lang niet het gevoel dat ik er al bovenop was…

Gewoon afleiding zoeken met vriendinnen, leer nieuwe mensen kennen, zoek een nieuwe hobby,… Wat ik ook wel deed was ook met veel jongens flirten, dat hielp ook wel, ook al raad ik het niet echt aan :stuck_out_tongue:

het kan heel lang duren tot je er over heen bent !
het is al 8 maanden verder en ik ben er nog steeds
niet echt helemaal overheen, ik begin het wel te accepteren.
& hij heeft zelf ook een vriendin sinds kort, ik heb er wel vrede mee.
Geef het tijd. (:

Tussen mij en m’n ex is het nu 11 maanden uit en ik kan het nog steeds amper accepteren. Een week nadat het uitging had hij een ander en daar heeft ie nu nog steeds mee… Ik kan niet blij voor hem zijn. Als het een paar maanden later was, had ik het leuk voor hem gevonden, maar zo snel niet. :frowning_face: