Ik kom er niet achter of hij mij leuk vind

Ik vind een jongen al heel lang heel leuk en mijn vader zei dat hij zag dat die jongen mij leuk vond. Laatst had ik met hem en zijn broer afgesproken en het was echt heel gezellig, veel knuffelen enzo maar niet zoenen. Hij flirt helemaal niet en probeert ook niks. Hij is ruim een jaar jonger dan ik en qua gedrag nog veel jonger. Hij heeft nog nooit een vriendin gehad en ik vraag me af of hij überhaupt ooit met iemand heeft gezoend, terwijl ik al twee keer een lange serieuze relatie heb gehad.
Ook vind ik hem een aparte jongen, hij zit bijvoorbeeld bijna nooit op social media en hij komt ongeveer 2 keer per dag online op whatsapp (behalve als ik hem een berichtje stuur dan stuurt hij meteen iets terrug, dit wijst er op dat hij mij misschien toch wel ziet zitten)

Nu is mijn vraag aan jullie, zitten er meer mensen in een soortgelijke situatie en hoe gaan jullie hier mee om? want ik weet echt niet hoe ik moet handelen

Ik zou hem eens vragen om iets met zijn tweetjes te gaan doen. Flirt jij met hem? Zo nee, trek de “stoute” schoenen aan en ga met hem flirten, peil zijn reactie daarop.

Je kunt het hem ook gewoon op de man af vragen, maar daar heb je wel een flinke portie lef voor nodig.

Ik flirt wel met hem en hij reageert daar dan ook op, maar uit zich zelf doet hij niks. 1 keer hadden we bijna gezoend maar toen zei zijn broer dat het te klef werd, (ik weet wel zeker dat zijn broer bij leuk vind)

Ik durf het hem niet zo maar te vragen aangezien ik twee keer in de week met hem sport (ongeveer 4 uur in de week zie ik hem)

Wat doen jullie voor sport? Je zou hem misschien een beetje kunnen misleiden in eerste instantie door het te laten lijken alsof het met jullie sport te maken heeft en dan zou je een volgende keer er iets van kunnen maken dat je het gezellig vond en of hij eens samen met jou iets wil gaan drinken ofzo.

we judoen samen, nooit tegen elkaar maar we zitten wel in dezelfde groep.
Hij heeft gevraagd of ik zondag naar een wedstrijd kom dus misschien moet ik dat maar eens gaan doen P:
Het probleem is dat hij ver weg woont en als ik wat met hem wil doen wilt zijn vader hem niet brengen als zn broer niet mee gaat ):

Hoe ver weg woont hij dan? Kun jij niet naar hem toegaan?
Ik zou sowieso naar zijn wedstrijd gaan. Dan kun je naderhand ook nog even kletsen.

hij woont niet zo heel ver weg, ongeveer 3 uur met de fiets maar ik mag in de avond niet fietsen van mijn ouders ): hij wilde hier naartoe komen op de fiets maar dat mocht ook niet, dus zijn vader haalde hem op maar dan moest zn broer mee en moesten ze eerder naar huis.

Ik vind het erg naar dat die broer mee moet want ik weet wel zeker dat die broer mij leuk vind en ik wil hem niet kwetsen

Ja dat is begrijpelijk dat je het naar vindt voor zijn broer. Maargoed, daar kun je niet veel aan doen.

Ik weet niet hoe oud jullie zijn maar je zou ook een bus of eventueel een trein kunnen nemen en dan een keertje overdag in het weekend of in een vakantie. Dan kun je makkelijk voor de avond thuis zijn. Of hij komt met zijn broer, jij met een vriendin zodat misschien de aandacht van zijn broer meer op je vriendin gefocust kan worden, dan hebben jullie ook wat tijd om even een stukje te gaan lopen ofzo.

Ik zal het proberen P: