Hier gaat ie weer.
Deze jongen… hij is 22 en ik ben (bijna) 17. Ik ken hem via mijn broer, ze zijn goede vrienden. In de zomer begon ik hem echt leuk te vinden. We appten bijna elke dag. Toen hij een paar keer hier was voor mijn broer hebben we (stiekem) gezoend. We zijn ook verder gegaan, wat ik wel spannend vond aangezien het de eerste keer was voor mij. Daarna verminderde het contact en voelde ik me weer kut. Dus ik confronteerde hem, hij werd een beetje boos dat ik me “gebruikt” voelde en ik besloot niet meer contact met hem op te zoeken.
Na ongeveer een maand niets van hem te hebben gehoord kwam ik hem tegen op een feest. We zagen elkaar heel kort maar ik merkte dat ik nog sterke gevoelens voor hem had. Ik was een beetje aangeschoten, dus toen ik thuis kwam appte ik hem weer. Sinds die avond praten we weer best veel. Het gaat al snel weer richting flirterige en plagerige dingen.
Hij zei iets als “ik had je die keer gewoon echt moeten doen… maar de volgende keer komt dat goed.” of zo. En ik ga er een beetje in mee natuurlijk, omdat ik hem leuk vind… Hij weet dat ik maagd ben en hem leuk vind. Dus ik ben gewoon in de war. Want aan de ene kant: gevoel dat ik een beetje gebruikt word. Want ik wil wel meer dan alleen een beetje flikflooien en seks… maar aan de andere kant: ik voel me kutter als we helemaal niet praten… I need help!