HOI.
Ik heb een vraagje voor jullie. Ik hoor en zie overal en nergens welleens de discussie : "Mensen die zich zo druk bezig houden met zich anders kleden,kleden zich uiteindelijk niet anders’ . Ik vraag me af,denken alle mensen die zich “anders” kleden elke ochtend: “Vandaag ga ik me anders kleden,ja,leuk,doen.”
Wat ik mij ook afvraag wat vinden jullie “anders” ?.
De reden dat ik dit vraag is omdat ik zelf graag mix en match met kleding. Toch denk ik dat elk persoon dat wel heeft. Elk persoon probeert er naar mijn idee langzaam tot zeker achter te komen wat bij hem of haar past. De een komt eerder en vaker uit zijn comfort zone dan de andere. Dat is lijkt mij gewoon een proces? Ook blijven sommige mensen hun hele leven zoeken naar hun stijl. En ligt de grens van “normaal” bij sommige mensen lager dan andere mensen.
Vind het jammer dat veel mensen er de laatste tijd vanuit gaan dat mensen die graag dingens uitproberen qua outfit dit puur doen omdat ze het “anders” zijn willen forceren. Wel vind ik persoonlijk dat je het allemaal niet zo ingewikkeld moet maken. En vooral niet bepaalde maatstaven moet gaan verzinnen waardoor het allemaal een wedstrijdje wordt waar ik me helemaal niet voor heb aangemeld
Zie bijvoorbeeld op tumblr en op twitter was het heel lang gaande om elk soort van leuk uiziend persoon met “SWAG” te bestempelen. Wat swag was wist uiteindelijk niemand, maar wat we wel wisten was dat de mensen op die foto’s “anders” waren.
Vervolgens krijg je de reactie van een grote groep die gaat klagen. Want wat is swag dan, en wie zegt dat dat niet gewoon een bijeengeraapt zooi is dat moet fungeren als outfit?
Wat vinden jullie hiervan? Wat IS je anders kleden? En in vergelijking tot wie of wat voor personen kleed je je dan anders? OF bestaat het gewoon niet?
VLAAI.
& sorry sorry soryy als ik ontelbare grammatica fouten hierin heb zitten. Vind het kei moeilijk de laatste tijd