Ik ken ze niet

Ik heb een probleem, en het is gewoon echt irritant.
Ik word altijd verliefd op jongens die ik dus niet ken!
Nu vind ik een jongen echt verschrikkelijk leuk, omdat hij dus ontzettend knap is, en hele mooie bruine ogen heeft, en ook nog eens perfect lacht.
Maar ik ken hem niet, ik weet alleen dat hij in de 4e zit, in de AlbertHeijn werkt, en bij (hou je vast): Een vriend van de broer van mijn vriendin in de klas zit.
Verder weet ik niks van hem. En dat gebeurt me altijd. En wat het is, ik val echt niet alleen op uiterlijk. Ja, eigenlijk lijkt dat ook wel zo dus; maar ik ben ook wel eens verliefd geworden op een jongen die prachtige ogen had, maar er verder niet echt zo knap uitzag ofzo.
En ik word nooit verliefd op jongens die ik al wat langer ken, want als ik hun leer kennen worden het meestal ook gewoon vrienden van me, dan kan ik goed met ze praten. Ik kan gewoon niet verliefd worden op een jongen waar ik bevriend mee ben.
En het volgende probleem is dus: Ik leer die jongen ook nooit te kennen, ik heb geen idee wat ik dan tegen hem moet zeggen zodat ik hem leer kennen. Via hyves en msn wil ik dat ook niet doen, want als ik hem dan daarna in het echt tegen kom durf ik hem alsnog niet aan te kijken ofzo.
En dan willen mijn vriendinnen wel heel lief voor me zijn, en dat zei tegen de jongen gaan praten. Maar of het is zo dat hij dan een van hun leuk vind, en nog steeds niet weet wie ik ben. Of dat, als hij tegen mij gaat praten dat ik dom begin te doen en raar begin te lachen etc. En daar knapt ie natuurlijk ook op af.
Ik weet gewoon niet wat ik moet doen,
ik ben nu zo verliefd op hem en ik fantaseer altijd over hem. Ik zit bij hem op school ja, en ik probeer zovaak net voor sluitingstijd de albertheijn in te gaan, maar dat heb ik maar twee keer gedaan. Want ik moet sowieso een reden hebben om naar de ah te gaan, en ik wil niet alleen gaan want dan weet ik zeker dat ik hem dan juist ga ontwijken, en met een vriendin naast me voel ik me op de een of andere manier zelfverzekerder.

Heb ik ook
en ik stalk hem ook altijd in de supermarkt :stuck_out_tongue:
ik ben extra op een ander merk appels overgegaan, zodat ik wel 5 kilometer moet fietsen om die te gaan halen, en zon fratsen allemaal

maarja, let op:
uit het oog uit het hart
jongens die je minder goed kent, zijn makkelijker te vergeten
gewoon niet meer opzoeken in die supermarkt (:

helaas zou ik dan mijn eigen baantje op moeten geven, dus ik zal toch een andere oplossing moeten vinden hmm

echt verliefd of leuk vinden…
is een wereld van verschil xD

Waarom kijk je dan niet naar jongens die dichterbij staan?
Observeer ze en doe dezelfde dingen waar je naar kijkt, zoals bij een onbekende jongen.
Anders vind je nooit een leukert.

That isn’t love baby

Hoe kan je eigenlijk verliefd worden op een jongen die je niet kent?
En alleen maar gezien hebt, :anguished:?

Zo was ik ook, in mijn middelbare school-tijd X’D
Ik vond ze aantrekkelijk, maar echt verliefd was ik niet. Vind verliefd zijn iets als je iemánd degelijk kent. Je kan erg aangetrokken worden door het uiterlijk, maar pas als je iemand ontmoet écht kan je pas verliefd worden.

Dat had ik dus ook, met jongens én meisjes. Ik raakte dan soms echt helemaal geobsedeerd, terwijl ik gewoon wist dat ik niet verliefd ben. Maarja, nu is het over volgens mij, geen idee hoe.

Ook in die Albert Heijn werken ^^

Echt doen!

weetje, ik denk dat de meeste misschien wel er gelijk in hebben dat ik niet verliefd ben, maar dat ik al die jongens gewoon heel leuk vind.
maar ik ben denk ik ook gewoon nooit écht verliefd geweest, waardoor ik nu nog steeds niet weet hoe het voelt ofzo. En dat ik elke keer denk dat ik het ben, maar telkens als ik over die jongen ben, denk ik van: nee toch niet.
maar toch ): ik blijf wel over die jongens fantaseren en ik word altijd rood als ze er zijn en al helemaal histerisch enzo. en ik ben gewoon benieuwd wat ik van jongens ga vinden, die ik vaak van een afstandje heb zitten bekijken, en dat ik ze dan eindelijk leer kennen. En misschien dat ik ze dan wel leuk vind?

okeey. ik heb een jongen via hyves ontmoet, we praten nu een beetje over msn !
maar elke keer begin ik het gesprek
en na 2 min. zegt ie ik ga doei !
laatst hebben we heel veel met elkaar gepraat, ik denk wel dat ik hem leuk vind maar moet ik ermee kappen… of doorgaan?

ik heb het niet helemaal gelezen xD sorry
maar ik uhm heb dat ook wel eens alleen zorg ik dat ik ze leer kennen, via anderen en dat lukt altijd wel.

Wss ben je niet eens echt verliefd.
Want ik geloof nooit dat dat je zo vaak kan overkomen.
En toch zeker niet bij jongens die je totaal niet kent, of die je nog maar één keer gezien hebt.
Je bent nog maar 13, je leven is nog niet om hoor.

okey, maar ik ben 15 ! over welk probleem gaat dit nog van het eerste bericht of van die van mij! :wink:

Ik denk die van de topicstarter.

mmhh iemand hier moet leren dat liefde niet alleen om uiterlijk draait.
Je kan niet verliefd zijn als je hem nog nooit persoonlijk gesproken hebt ofzo.
Wie weet heeft hij een rotkarakter.
De volgende keer als er weer zo’n mooie jongen is denk je :
mooie jongen, leuk om naar te kijken.
En niet meteen denken dat je verliefd bent.

ik heb dat ook altijd gehad maar na een tijdje vind je echt wel iemand die je gewoon kent :wink: