Ik ken hem niet

Heeey,

Dit verhaal gaat heel hopeloos klinken maargoed.
Ik heb een goede vriend. Hij heeft het vaak over zijn beste vriend dus ik ging hem opzoeken. Toen ik langs zijn fb foto’s ging zag ik hem samen met een jongen op de foto staan… het kan eigenlijk niet, maar ik was meteen verliefd haha :flushed:.

Ik had dus zijn twitter gevonden en instagram. Ik heb een foto geliked op zijn insta maar dat word wel vaker door vreemden geliked natuurlijk…

Hoe kan ik met hem in contact komen? Ik dacht dat dit niet kon als je iemand nog nooit heb gesproken maar ik weet het niet :frowning_face: :frowning_face: :frowning_face:

xxxxxx alvast bedankt

volg hem op twitter, en dm hem van hey alles goed ofzo
of zorg dat je een keer met je beste vriend bent, en dan dat hij er ook is ?

voeg hem toe op fb? en begin een gesprek? zo van, “kheb al veel over u gehoord door mijn beste vriend en ik wilde eens weten wie dat je nu eigelijk was :slightly_smiling_face:” of zoiets in die aard?? :slightly_smiling_face:

idd op facebook een gesprek aan gaan. Misschien kan je het tegen je vriend zeggen en vragen of jullie een keer iets met z’n drieën kunnen afspreken? Ik snap dat je iemand aantrekkelijk kan vinden, maar ik denk eerlijk gezegd niet dat je verliefd kunt worden op een foto :flushed:

Maar het is dus een vriend van die beste vriend :frowning_face:

Vraag anders aan die beste vriend of hij jullie wil voorstellen aan elkaar.

Vraag aan je beste vriend of hij wat over je wil zeggen, of dat die een keer “perongeluk” een dubbele afspraak heeft gemaakt met jou en zijn vriend. Beetje wanhopig, maar wel effectief :wink:

^ Nee, bah. Nooit van die gekke, rare ‘oh wat toevallig’-acties creëren, haha.

Gewoon vragen of hij jullie voorstelt inderdaad. Anders is het vet awkward. OH JIJ OOK HIER… Nee. Niet doen.