Ik ken hem niet eens?!

Heeee girls,

Ik heb jullie hulp nodig!
Ongeveer een week geleden sprak een jongen mij aan in de stad voor zijn werk, hij was mensen aan het werven. En hij maakte zo’n leuke indruk op me! Ik ben nog nooit zo snel weg geweest van een jongen. Het klikte echt. We hebben langer gepraat dan volgens mij de bedoeling was… Zo bijzonder knap ofzo was hij niet, maar hij had iets wat ik gewoon suuuper aantrekkelijk vond. Hij had mijn nummer toegevoegd, vanwege dat baantje dus. Ik heb zijn nummer ook omdat ik met zijn telefoon een belletje had gepleegd naar mijn moeder omdat de mijne leeg was op dat moment. (Ja, toen ik thuis was heb ik het nummer uit mijn moeders telefoon opgeslagen in de mijne… #stalker) Ik weet dat ik hem niet eens ken maar ik wil echt graag contact met hem, maar om hem ineens te appen of bellen of wat dan ook zou echt heel stalkerig overkomen en dat wil ik absoluut niet!

Ik denk al dagen nergens anders meer aan so pls help me!!!

Ik zou hem gewoon appen hoor haha. Gewoon hoi zeggen, ken je me nog? Ik ben dat meisje. En dan komt er vanzelf een gesprek hopelijk.

Hmm… idk. Dan weet hij dus ook meteen dat ik zijn nummer heb opgeslagen…

Ik zou hem ook appen!

Ja ik vind het niet zo raar hoor haha. Als hij dan zoiets zegt dan zeg je gewoon dat hij te leuk was om te laten schieten ofzo. Misschien vindt hij het wel leuk dat je al die moeite voor hem hebt gedaan.

AAARG ik wil het wel proberen, maar wat als hij een vriendin heeft, of me nu echt heel raar vindt… Of… Ik heb het lef gewoon niet…

De meeste jongens vinden het juist leuk als een meisje het gesprek begint. En als hij het raar vindt (wat ik overigens niet denk), dan zie je hem verder denk ik toch niet meer? Je kan het altijd proberen!

Tuurlijk zit die kans erin, maar dan heb je het in ieder geval wel geprobeerd toch? Als hij al bezet is of geen interesse in hebt, nou dan weet je dat en dan hoef je niet meer met hem te praten. Maar als je nu niets doet krijg je daar misschien wel de rest van je leven spijt van haha. Dan zit je steeds van, wat nou als ik wel een berichtje had gedaan?

You’re right, ik neem het in overweging (haha omg ik ben echt een pussy)

Klopt, ik moet het gewoon doen haha. Maar ik ben ergens ook wel bang om afgewezen te worden…

Je moet het echt gewoon doen. Ja, misschien wordt je afgewezen, door een jongen die je niet kent en waarschijnlijk nooit meer tegen komt, lijkt me geen ramp. En misschien vindt hij het super leuk dat je appt, gaan jullie afspreken, blijkt het te ware te zijn, gaan jullie samen wonen, trouwen, en weet ik wat allemaal, hahaha. Probeer het gewoon! :grinning:

Hahahaha je laat me echt lachen! Bedankt voor de hoop die je me geeft haha. Ik ga het doen!!

Je kan ook kijken of je hem kan vinden op facebook, kan je misschien zien of hij een relatie heeft of hem toevoegen

Als hij een vriendin heeft dan laat je het gewoon weer los. Je hebt niks te verliezen ^^ Behalve als hij je baas zou zijn (van dat baantje), maar dat zal niet zo zijn. :stuck_out_tongue:

En, heb je het gedaan? Ik vind er echt niks raars aan hoor! Juist stoer

Al gedaan, maar kan hem niet vinden. Weet z’n achternaam niet :confused:

Nein. Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen en steeds als ik iets wil typen lukt het gewoon niet!

“Hey, ik ben dat meisje dat je toen tegenkwam! Alles goed?”

Gewoon een berichtje sturen! Misschien iets gerelateerd aan vanmiddag? Of het nog gelukt was om mensen te werven enz! :slight_smile:

Ik heb via z’n nummer z’n snapchat naam, zal ik hem gewoon toevoegen en op die manier anders een gesprek beginnen of afwachten tot hij dan iets zegt?