Ik kan weinig met mijn profiel

Hoi,
ik heb een probleem met mijn profiel. Ik kan gewoon berichten plaatsen op het forum, maar daar houdt het mee op.
Als ik notes wil lezen, of ze nu privé zijn of niet, krijg ik vaak een error met een kerel die ‘halt’ zegt. Deze pagina bestaat niet/is niet beschikbaar. Mijn internet is gewoon goed. Via een omweg moet ik mijn berichten lezen. Nu merkte ik net ook dat ik geen vriendschapsverzoeken kan accepteren, dan krijg ik dezelfde error. Dus ik moet zelf een verzoek terug doen.

Hebben meer mensen dit + what to do?

Ik kan ook geen vriendschapsverzoeken accepteren. Niet dat ik ermee zit omdat je het amper gebruikt, maar als het er is moet het wel werken. En notes kan ik wel versturen en ontvangen.

jups, dit heb ik ook.
Of notes die ineens verdwijnen zodat ik er niet meer op kan reageren

Oh wat raar. Dat heb ik nooit. Misschien ligt het aan je browser, of is het een tijdelijk iets? Sinds wanneer heb je dit?

Ik heb het al zo’n maand!

Ik heb telkens dat als ik inlog, ik naar de gs home ga, en die daar zie je dan alleen ‘Girlscene’ staan + alle iconen van de Linkpartners die bovenaan je scherm staan normaal.
Het is ontzettend irritant, want hierdoor kan je daarna gewoon een maand niet op gs.

Weet iemand hier raad mee?