Ik kan toch niet zwanger worden ??

Hey girls,

Ik had gister met mijn ex seks gehad, we lagen op bed en hij wou op mijn borsten en buik klaarkomen. Hij kwam dus daar op klaar daarna ging ik gelijk de douche in om het af te wassen. Hij zegt opeens je moet de morning afterpil halen he het kan zijn dat de sperma in mij is gekomen tijdens het douche, ik zei zo van nee dat kan toch niet sperma gaat dood. Hij stuurde die avond nog een appje van heb je de pil al gehaald ik zo het hoeft helemaal niet hoe kan het in mijn vagina komen tijdens het douche dus daarom wou ik aan jullie vragen of dat kon of niet nee toch kan niet zwanger worden daardoor of wel ?

Nee, dat kan niet. Ook beetje vreemd dat hij denkt dat het wel kan.

Maak je geen zorgen, het sperma is echt niet in jou gekomen. :slightly_smiling_face:

Hooguit is er wat voorvocht tijdens de seks in je gekomen, maar van het douchen kan je echt niet zwanger raken, daarvoor moet het veel dieper gaan en niet er zomaar langsspoelen :wink:

Ik hoop dat je tijdens de seks wel een condoom hebt gebruikt, want je kunt van voorvocht zwanger raken, ook al is de kans wel klein.

Geen mogelijkheid van het douchen. Van de seks zelf niet te zeggen omdat je niet aangeeft welke en of je anticonceptie hebt gebruikt. Verder algemeen ben ik zwanger topic.