ik kan t gewoon niet geloven.

er is een jongen. ik blijf m leuk vinden. hij heeft al 2 keer mn hart gebroken. eerst omdat ie een vriendin van me leuk vond en alles over dr vroeg. ik gaf altijd gewoon eerlijk antwoord.
en later vond hij haar niet meer leuk. en zei sorry enzo en daarna was hij heel lief. en zei echt hele lieve dingen maar nu kregen we ruzie omdat hij kinderachtig deed.
maar ik weet al de oorspronkelijke reden
we spraken eerst af maar die vriendin waar hij eerst op was kon t gewoon niet hebben (terwijl ze zelf alle jongens van school zoent en ook nog een vriendje thuis heeft) en heeft nu volgensmij allemaal lulverhalen tegen m gezegd. maar ze heeft ook allemaal lulverhalen over hem tegen mij gezegd. alleen ik ken m wel beter dan haar en ik geloof t niet want t is ook niet zo alleen sinds mn "vriendin " die lulverhalen tegen m heeft gezegd ging hij kortaf doen.
en nu hebben we ook daadwerkelijk ruzie. omdat hij me de hele dag had genegeerd en ik vroeg waarom en hij zei. ja omdat jij ook altijd online staat en nooit reageert. ik zei zo van ja mn msn staat altijd aan door mn iphone dat weet je. en ik vroeg zo van. dus je negeerde me en doet zo raar om een soort wraak te nemen. en hij zei gewoon ja en ik zei dat t best kinderachtig was. en toen zei hij ja jammer. je verpest t nu zelf . en blokkeerde me.
ik kan gewoon wel huilen. maar ik vind m nogsteeds leuk :frowning_face:
ik weet echt niet wat ik moet doen.
en morgen zie ik m op school ;(

ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Maar als ik zoiets heb met mijn vriendje, dan wacht ik gewoon af wat hij doet. Ik snap dat dat moeilijk iss, maar ik zou geen contact zoeken. Je vind hem leuk, maar hij moet jou wel waard zijn. als hij zicht zo gaat gedragen is hij dat niet.

Een troost: als die jongen echt om je geeft, komt hij bij je terug. Zo niet: dan moet je hem uit je hoofd zetten. Hij negeerde je waarschijnlijk ook omdat hij wilde dat jij hem dan aandacht zou geven of het uit zou leggen, niet om jou pijn te doen of je te kwetsen. Als hij namelijk niks om je zou geven of het niet zou boeien wat er met je gebeurd, waarom zou hij je dan negeren? Dat kost hem ook alleen maar moeite…
JIJ hebt niet veel fout gedaan: hij is degene die naar die ‘vriendin’ luisterde, jij wilde haar niet geloven omdat je denkt dat je hem beter kent. En msn is sowieso kut in dit soort gevallen, omdat je zo nooit goed met iemand kan praten, al helemaal niet over zware onderwerpen. Ik krijg daardoor ook veel sneller ruzie dan in het echt:p Jongens zijn gewoon snel boos, dat moet je niet al te persoonlijk opvatten;) Ik zou als ik jou was morgen normaal tegen hem doen, of in ieder geval niet doen of jullie oorlog hebben ofzo. Misschien kan je hem in de pauze aanspreken en vragen of hij met je wil praten. Daar moet je wel de ballen voor hebben, maar dan moet je maar even doorbijten voor je eigen bestwil;) En dan alles eruit gooien. GEEN rekening houden met wat hij zegt. En van te voren zeggen ‘als ik niet om je zou geven zou ik nu niet met je praten… dus als je ook nog een beeetje om mij geeft, of het nou als vrienden is of als wat dan ook… wil je me even laten uitpraten en me niet onderbreken of weglopen?’. Als je dat rustig zegt kan je daarna losbarsten;p En dan moet je maar hopen dat hij zijn kant ook vertelt. Als je eerlijk bent weet je in ieder geval zeker of hij je wil of niet, en niet of hij de persoon die je acteert wil of niet. Dus zeg gewoon alles wat je denkt, er is namelijk geen groot bewijs dat hij je echt niet ziet zitten, of wel soms?(; Succeeeees, liefs!

ik vind niet eens dat hij t waard is met dit kinderachtige gedrag , kom op. hij is 16 en gedraagd zich als een 7 jarige. maarja. ik vind m gewoon nogsteeds ontzettend leuk :frowning_face: maar ik wil ook niet een stalker worden ofzo ik wil ook idd niet praten. totdat hij zn excuses aanbied.
want t is gewoon zielig om zo een hart van een meisje te breken
ik snap t alleen niet dat ik dit wel inzie maar tog nog verliefd op m ben :frowning_face:

ps; ga geen hele lange verhalen tegen hem houden maar hou het kort en krachtig; anders dwalen boys af; hun hersens zijn bekrompen, haha;dp

dankje. hier heb ik wat aan. ik ga t morgen proberen. hoop dat t werkt :frowning_face:

Verliefdheid kan je niet sturen… ik heb FACKING TIEN MAANDEN (sorry haha) achter een jongen aangelopen die me niet zag zitten. Gelukkig ging het daarna beter:dp Een half jaar een leuk vriendje gehad, tot hij me niet meer wilde (pfff;p) en daarna 4 maanden single en toen kwam mn huidige super leuke vriendjeeeee=D (die ik al 100x tussendoor leuk vond, dus tja:DP) en daar heb ik nu een jaar mee^_^ Sorry, hoort niet helemaal bij de topic :stuck_out_tongue: behalve het begin dan nog deels:p

Succes!<3