ik kan opeens nix meer zeggen als ik alleen met hem ben..

heey girls,

ik heb een probleempje! normaal gesproken ben ik niet echt verlegen en kan ik gewoon met (bijna) iedereen een leuk gesprekje voeren, maar met hem opeens niet meer! :frowning_face:
hij zit in mijn parallelklas, en we hebben 1 x gechat ergens in oktober… en afgelopen zaterdag hadden we een feest van een klasgenoot en kwam de hele school zowat, en we hadden allebei teveel op en hadden we gezoend… de dag erna had hij me op msn toegevoegd enzo, maar we hadden een heel dood gesprek :pensive: en vandaag was er weer een feest (zonder alcohol) en stonden we even buiten samen, en kon ik opeens ook nix meer zeggen…
zijn het de vlinders, kom ik er over heen? what to do?

x

Ik denk dat het door ‘de vlinders’ komt als je een gevoel in je buik krijgt en gaat blozen als je bij hem bent, als dat niet zo is denk ik eerlijk gezegd dat het niet echt klikt tussen jullie. Eroverheen komen… tsja ik weet eigenlijk niet precies wat ik daarop moet zeggen, zelf weet ik namenlijk altijd wel iets te zeggen dus ik kan je er niet echt mee helpen. Probeer anders een gesprek te beginnen over zijn hobby ofzo? ;p