ik kan nooit meer huilen?!

hai, jullie denken misschien wat is daar erg aan, maar het is een heel raar gevoel… soms voel ik me echt kut over iets en dan kan ik nog niet huilen, terwijl huilen vaak juist oplucht?
ik vind het een beetje raar, weet iemand misschien hoe dit komt ofzo want een jaar geleden moest ik echt vaak huilen en ookgewoon om helemaal niks?

geen idee, als je het te graag wil lukt het sowieso niet denk ik. maar sterkte!

Ik heb tot een half jaar geleden ook heel lang (8 jaar?) niet kunnen huilen!

Op de 1 of andere manier ging ik als kind echt heel snel huilen.
Maar toen heb ik het mezelf ‘afgeleerd’ en toen lukte het zelfs niet meer als het ff moest. Afgelopen jaar opeens weer wel, maar dat kwam door een bepaalde vage ‘omslag’ in m’n leven, ben veel meer mezelf geworden dus ik denk dat dat het is.

Maar wat ik dus wil zeggen: er is nog hoop dat het terugkomt :wink:

je groeit op?

Pff, ik huil nooit behalve als ik boos ben. En dan vind ik het echt niet opluchten. Ik zeg; wees blij (:

ik heb precies hetzelfde. vorig jaar nog was ik echt zo’n type dat om ALLES huilde, nu echt niet meer, al wil ik het wel.

dat is bij mij nu zo omdat ik nu wat minder sentimenteel ben; mensen veranderen.

ik huil niet zo heel vaak, soms bij een film of liedje of als ik verdrietig ben.

Ik niet huilen na het overlijden van mn moeder. En toen beet ik eens tijdens het eten op mn wang en toen kwam alles eruit.

Zoiets moet je dan denk ik ook hebben :'3

Je hoeft niet persee veel te huilen.
Ik huil ook maar 1 keer in het jaar ofzo, en dan huil ik heel erg.
Maar dat was vroeger trouwens, nu huil ik bij het minste geringste en dat is ook niet prettig.

me broer heeft dat ook
hij ook alis hij zo verdrietig en hij voelt de tranen gewoon achter zijn ogen zitten,
nog komen ze er niet uit, het lukt hem gewoon niet zegt hij ,

wij denken dat hij zijn gevoelens met de jaren heeft op gekropt of zo dat het hem nu niet meer leukt op ze te tonen

maar ja bij iedereen is het anders
hoe het bij jou komt ? idontknow

ik huil altijd als ik ruzie krijg met me vriend omdat dan ineens alles er uit komt -.-
ik haat dat xD

Ik huil helemaal niet snel
Maar 1x per jaar kan ik ergens zo boos om worden en dan moet ik gewoon huilen en dan nog hou ik het in
Maar ik denk dat je je gevoelens teveel opkrop of dat je iets traumatisch hebt meegemaakt
Probeer je bedenken vanaf wanneer je niet meer kon huilen en wat er die periode is gebeurd

Ik kan ook niet huilen als ik verdrietig ben of me kut voel, alleen als ik echt heel boos ben. En dat vind ik dan weer kut, want dan vindt mijn vriend bijvoorbeeld (als ik ruzie met hem heb) me zielig en dan is het effect van mijn boosheid weg zeg maar. -,-

Kijk, jij verwoordt precies wat ik bedoel :wink:

dat heb ik dus ook
laatst was er iemand overleden, niet dat ik die heel goed ken, en normaal moest ik dan huilen en toen voelde ik niks, heel raar…

ik huil zo snel. dat is ook niks hoor! Maar ik snap wel wat je bedoelt, het kan wel opluchten…

waarom moet je perse huilen?
ik huil ook nooit.
al 5 jaar niet meer gehuild ofzo.
dat is zo erg toch niet?

Ik weet niet misschien kun je er iets over vinden op internet, want het is inderdaad niet fijn. Ik voel me altijd heel erg opgelucht als ik gehuild heb.
Niet dat ik iedere dag huil maar als ik me wat depri voel.

Ik huil echt zelden of nooit. Alleen als ik heel boos ben… Maar ik heb ook periodes gehad dat ik echt om alles moest huilen. Ik weet niet waar dat aan ligt…

ik huil echt bijna nooit, volgens mij heb ik in de afgelopen vijf jaar maar één of twee keer gehuild. maar ik zit er niet mee.