ik kan niks meer met mn iPod

Hoi,
ik heb een iPod touch, zn 3g gevalletje, maar ik had er een pincode op gezetn omdat anders mijn zus die ging gebruiken en ik daar gewoon geen zin in heb. Dus naa lang zeuren vroeg ze om mn pincode, ik zei die, ze mocht hem proberen en daarna heb ik hem meteen verandert. Maar, ik deed dat in de vluchte, en ik dacht dat ik het als een bloemetje had gedaan, klinkt stom maar ik dacht dat ik 2 4 8 6 deed en dat was hem niet. Maar ik probeer hem nu dus te resetten en dat lukt ook, tot ik hem moet herstellen met iTunes, en dan staat er iets met ik heb niet de goede versie blabla, en ik kan hem niet herstellen. Ik kan mijn pincode niet uitzetten, en kan er verder niks mee.

maar wat kan ik dan doen? Moet ik itunes update’en ofzo, of is er nog wat anders wat ik kan doen ??

xx

2 6 8 4? de andere kant op…

Uhm ja iTunes updaten denk ik, er is net een nieuwe versie uitgekomen. (:

nee is hem ook niet

Oh, en itunes is nu aan het instaleren, Hopen dat die het nu doet.
Omg ook lekker is dat, ben net een dag terug van vakantie en moet meteen dit soort dingen gebeuren :S
dit is echt gewoon zo iets focked up gedoe, op youtube staan allemaal filmpjes hoe je je ipod weer goed krijg als je je pin vergeet, ik doe precies wat die gasten doen. En bij mij werkt het weer niet, leuk joh zn iPod

maar wat als die het niet meer doet, wat moet ik er dan mee? Naar apple sturen ofzo?
Of mee naar de apple store, maar dan moet ik helemaal naar rotterdam ofzo, want waar ik woon zit er volgens mij helemaal geen in de buurt

Kijken op de apple site of zoek gewoon op op google (:

ja op de apple site kan ik niks vinden hoe je je ipod moet resetten en alles. Ben nu itunes aan het instaleren wat kweet niet hoe lang duurt, en dan kijken of ik hem dan wel kan resetten, anders, dan stuur ik dat ding maar op :S:S:S

Oh, dubbel, maar uh ik ben nu aan het resetten.
Maar mijn laptop is zo fijn langzaam, dus ik zie zo wel of de nieuwe versie van itunes downloaden nut had.

Nog een oh, ik zie net bij itunes dat die er 10 minuten over gaat doen mijn ipod te resetten en dan ook hopen dat alles gereset is, want muziek heb ik dr zo opstaan, en ik had volgens mij een reserve kopie gemaakt. Maar dan nog als alles dr af is,e n de pincode ook ben ik al blij

Dit zegt een vriend:

Marianka zegt:
als je een wachtwoord hebt op je itouch/iphone
en je vergeet hem
hoe je dan weer bij alles komt?
heb ik niet hoor maar iemand anders
Pascal zegt:
lol
herstellem
firmware eropnieuw op
mbv iTunes

hij is nu nog bezig met herstellen, ik heb gedaan wat zn youtube filmpje zei, en al die reacties waren positief. Maar hij deed het maar dan stopte die met het herstellen want er was iets met itunes, maar nu duurt het nog 4 minuten voor ik eindelijk weet of ik er nog iets mee kan

Hij is bijna klaar met herstellen, dus hopen dat alles dr dan maar af is. Inclusief die pincode.

HIJ DOET HET WEEEEER! Gelukkig maar, en de pincode is weg, en blijft weg. of iniedergeval, als ik hem nu neem dan concentreer ik me maar op het instelllen van de pin, en ik weet nu hoe ik hem terug krijg.

het enige positieve eraan, wat hopelijk nu nog is nu hij de reserve kopie dr opgezet heeft is dat ik een foto op het menu kon doen xD

EN DAT IS OOK, okee sorry ik en gewoon blij, en alles is weer het zelfde, alleen hij is verandert, hij ziet er nu met het menu anders uit. Beetje iPad achtig. Wat niet erg is xD
maar helaas zijn wel al mn apps weg :"(.
Maar die download ik allemaal maar opnieuw, of ze staan nog op itunes wat ik hoop.

Maar iniedergeval iedereen bedankt voor de hulp, en er mag een slotje op, want alles is weer goed! :'D

x

En mn apps zijn er nog :""""""D

En nu ?

Hij doet het weer ^

Jeej (oké, ik ga ook maar eens slapen…)

Ik ben m’n pincode vergeten (m’n broertje wist 'm en ik was iets te snel met veranderen) dus ik wil hem wel herstellen, maar over alle apps en muziek en films en zo, staan die dan nog gewoon op iTunes? Dus dat ik, nadat ik 'm heb hersteld, weer alles terug heb?
Help please!